    From: miszka <...@n...here>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo konkubiny do lokalu
    Date: Thu, 6 May 2010 19:01:53 +0200

    Witam,

    Mieszkam wraz z kobieta bez slubu w domu odziedziczonym po moich rodzicach.

    Sytuacja wyglada tak ze nasz zwiazek juz nie istnieje (poznalem inna kobiete,
    zakochalem sie :) i chce sie zenic z ta druga). Chcialbym aby nowa partnerka
    zamieszkala ze mna, ale obecna 'lokatorka' utrudnia to.
    Moja obecna (byla) partnerka upiera sie ze nie opusci domu, robi to celowo i
    swiadomie
    zeby udreczac mnie i nowa partnerke. Nie bo nie :)

    Jest jakis prawny sposob aby wyniosla sie z mojego domu? Dzieci ani wspolnego majatku
    nie mamy, ma gdzie mieszkac (mieszkanie po babci) no po prostu ewidentnie robi to
    zlosliwie.
    uwazam ze powinna sie wyniesc, dalem jej duzo czasu, sluze pomoca przy przeprowadzce,
    no robie wszystko zeby zachowac sie w miare poprawnie, niestety upór i zlosliwosc
    mojej ex zakrawa na wariatkowo. 'Nie i koniec'

    Pozdrawiam
    M.C.