  • 1. Data: 2008-03-31 12:51:54
    Temat: prawo do reklamowania się nazwą marki np. adidas ?
    Od: l...@v...pl

    czy jako prowadzący działalność gospodarczą (sklep sportowy) zaopatrujący się w
    hurtowniach patronackich producentów markowej odzieży, mam prawo do posługiwania
    się na terenie mojego sklepu logotypami firm. np adidas, w celu zwrócenia
    klientom uwagi, że w tym właśnie miejscu sklepu jes odzież markowa danego
    producenta ?

    Dziękuję za pomoc i rzeczową dyskusję.

  • 2. Data: 2008-03-31 14:45:44
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klientom uwagi, że w tym właśnie miejscu sklepu jes odzież markowa danego

    Myślę, że w każdej z tych hurtowni patronackich dostałbyś odpowiedź na to
    pytanie i ewentualne materiały reklamowe.

    Pozdrawiam Przemek