  • Data: 2009-09-22 01:53:15
    Temat: prawo do nazwy - prosze o porade
    Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie szanowni grupowicze...

    jak wyglada w praktyce rejestracja prawa do nazwy - np kapeli ?
    mozna cos takiego zrobic ? jak to wyglada teraz z punktu widzenia prawnego ?
    orientuje sie ktos ?

    jakis sad rejestrowy czy cus ?

    chcialbym np nabyc prawa do nazwy mojego zesppolu muz, zeby zabezpieczyc sie
    przed roznymi dziwnymi historiami zwiazanymi ze sporem o nazwe...

    moze ktos mnie naprowadzic jak to wyglada ?

    powiedzmy ze jestem zalozycielem zespolu i chcialbym nabyc prawa do nazwy,
    zeby nie miec w przyszlosci nieprzyjemnosci zwiazanych ze sporem o nazwe.
    zeby nie bylo - ze nagle sie okaze ze to ktos inny zakladal i nazwe sobie
    przywlaszczy

    dziekuje bardzo z gory za pomoc.