eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo autorskie za prace wykonane częściowo w domu dla pracodawcy › prawo autorskie za prace wykonane częściowo w domu dla pracodawcy
  • Data: 2006-01-06 01:09:35
    Temat: prawo autorskie za prace wykonane częściowo w domu dla pracodawcy
    Od: andromeda <s...@n...potrzebuje> szukaj wiadomości tego autora

    Opracowałem metodę szybkiego wykonywania i wgrywania systemów
    operacyjnych (Linux).Po prostu w oparciu o własne pomysły wykonałem
    kopie (obrazy) odpowiednio skonfigurowanych systemów operacyjnych.
    Instalacja całego systemu w oparciu o tą metodę to kilkadziesiąt minut
    pracy -odtworzenia obrazu systemu który sam stworzyłem (Linux Slackware
    z wgranym oprogramowaniem darmowym i odpowiednio skonfigurowanym). Sporo
    jednak czasu pochłoniło mi wykonanie pierwowzoru systemu. Czy Pracodawca
    ma prawo odmówić mi możliwości skopiowania tych obrazów do celów
    prywatnych skoro prace prowadziłem zarówno w domu jak i w pracy?
    Zaznaczam że zainstalowane oprogramowanie na tych obrazach jest
    całkowicie darmowe (chyba że sam wystawiłbym licencję na różne
    moje pomysły).

    Dziękuję za podpowiedź.

    --
    pozdrawiam