eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo autorskie za prace wykonane częściowo w domu dla pracodawcy › Re: prawo autorskie za prace wykonane częściowo w domu dla pracodawcy
  • Data: 2006-01-06 17:28:24
    Temat: Re: prawo autorskie za prace wykonane częściowo w domu dla pracodawcy
    Od: andromeda <s...@n...potrzebuje> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie, to co zrobiłes w ramach stosunku pracy jest własnością
    > pracodawcy, równiez to co zrobiłeś po odzinach, czy nawet w domu -
    > powinieneś dostać zapłatę za te nadgodziny - też jest własnością pracodawcy.
    > Wg. mnie nawet jeżeli nie jest to jednoznacznie objęte zakresem obowiązków,
    > do tego "informatyk" to bardzo szerokie pojęcie.
    > Marcin

    Te nadgodziny nie zostały mi zapłacone.Pracodawca wyszedł z założenia że
    Jego nie obchodzi jakim sposobem zabezpieczyłem i skonfigurowałem sieć
    tak aby działała poprawnie.Z chwilą przyjęcia do pracy sieć zastałem
    w totalnej rozsybce, wielokrotnie wykonywałem i kończyłem pracę w domu
    bądź zdalnie. Chodzi mi tutaj o zasadę -tak naprawdę "przemycenie"
    tych obrazów do domu to żaden problem, a i udowodnienie tego
    "przemytu" dla Pracodawcy jest praktycznie niemożliwe nawet jeśli piszę
    te informacje tutaj na grupie dyskusyjnej (nagłówki wysyłanych
    wiadomości zawierają dokładne dane z jakiego komputera wychodzi
    wiadomość).
    Chodzi mi głównie o zasady prawne które to regulują. Po prostu
    ustawiena + obraz, skrypty które zastosowałem w Zakładzie są wprost
    wyeksportowane z domowej sieci. Nie chciabym aby Ktoś kiedykolwiek
    powiedział że ustawienia które stosuję w domu zabrałem z Firmy gdyż
    jest na odwrót (są na to zarchiwizowane dowody).

    W jaki sposób się przed tym zabezpieczyć ?

    --
    pozdrawiam
    Andromeda