  • Data: 2003-12-09 23:36:30
    Temat: prawo autorskie do prezentacji
    Od: Irek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam !

    Okolo rok temu przygotowalem prezentacje multimedialna z prezentacja pewnej
    duzej Instytucji. Nie bylem w tym zakresie zwiazany umowa o prac, badz inna
    umowa (zlecenie, dzielo). byla ustna umowa z prosba o zrealizowanie
    prezentacji w dwoch egzemplarzachdla specjalnego goscia (byl dokladnie
    okreslony cel prezentacji). Zrealizowalem prezentacje nieodplatnie,
    niedogadalismy sie na poczatku i tak zostalo (no coz lekko mowic jelen ze
    mnie).

    Wczoraj okazalo sie, ze wspomniana prezentacja zostala umieszczone na
    stronie WWW tej Instytucji. Zezlilo mnie bardzo, bo jako jelen nie chcialem
    w jakikolwiek sposob wracac do tematu tej prezentacji.

    Napisalem maila z prosba o zdjecie tej prezentacji ze stron WWW. Zostalem
    postraszony prawnikami (prosze o wyrozumialosc, jednak jest to duza
    instytucja i widzialem juz dzialajacych prawnikow).

    Sprawa w sadzie o prawa autorskie wydaje sie byc dla mnie beznadziejna i
    chcialbym tego uniknac (malo wiem o prawie i sadach). Jednak chcialbym by
    ta instytucja zaprzestala publikacji tej prezentacji (nie jest nawet
    napisane, ze jestem autorem).
    Nie domagam sie wynagrodzenia, chce by nigdzie sie ona nie pojawiala i nie
    byla wykorzystywana przez wspomniana instytucje.

    Prosze o pomoc i informacje jakie mam szanse w sporze.
    Irek