  • 1. Data: 2006-03-20 14:25:06
    Temat: prawo autorskie a nazwa wlasciciela
    Od: "tom" <t...@g...pl>

    Witam,

    Chcialbym wydac program i troche sie zabezpieczyc przed
    nielegalnym uzytkowaniem, a przy tym byc choc przez jakis czas
    troszke anonimowy, i prosze o rade, czy moge wydac program i napisac,
    ze copyright naleza do T. Kowalskiego, zamiast Tomasza Kowalskiego,
    albo czy moge uzyc mojego drugiego imienia?

    I jeszcze jedno czy jest mozliwe uzwanie angielskiego odpowiednika
    mojego imienia?

    pozdrawiam, Tomek

  • 2. Data: 2006-03-20 17:55:31
    Temat: Re: prawo autorskie a nazwa wlasciciela
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "tom" <t...@g...pl> writes:

> [...]
    > albo czy moge uzyc mojego drugiego imienia?
    >
    > I jeszcze jedno czy jest mozliwe uzwanie angielskiego odpowiednika

    W takich przypadkach niestety nie można się posługiwać własnym
    rozsądkiem i trzeba oddać sprawę w ręce odpowiednich specjalistów ;)