  • 1. Data: 2008-12-20 10:02:46
    Temat: mieszkanie komunalne
    Od: "julia" <r...@o...pl>

    witam serdecznie.Mam takie pytanie do prawnika.Otóż jest syn i matka /matka
    jest rozwódką ale mieszka ze swoim byłym mężem u niego w domu a dom ten jest
    po jego rodzicach/ Matka ma mieszknie własnościowe a syn mieszka w
    mieszkaniu komunalnym. Matka jest chora a wręcz umierajaca. I teraz po jej
    śmierci to mieszkanie własnościowe odziedziczy syn. A syn mając mieszkanie
    komunalne będzie je musiał oddać pańswu czy nie? Jak to jest. Proszę o
    podpowiedź
    dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-12-20 10:06:28
    Temat: Re: mieszkanie komunalne
    Od: "julia" <r...@o...pl>

    i jeszcze jedno. Jak to zrobić żeby ewentualnie zatrzymać to mieszkanie
    komunalne czy jest jakieś rozwiazanie.Zaznaczę że syn jest kawalerem i
    dzieci nie ma

  • 3. Data: 2008-12-20 10:24:01
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "julia" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkanie
    > komunalne będzie je musiał oddać pańswu czy nie? Jak to jest. Proszę o

    Jak odziedziczy to niech sprzeda.... albowcześniej wykupi komunalne

  • 4. Data: 2008-12-20 10:44:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Dec 2008, julia wrote:

    > i jeszcze jedno. Jak to zrobić żeby ewentualnie zatrzymać to mieszkanie
    > komunalne czy jest jakieś rozwiazanie.

    Kupić, o ile miasto się zgadza.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2008-12-20 20:41:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Dec 2008, Krzysztof Teperek wrote:

> [...]
    [...]
    > Na początek zapoznać się z:
    >
    > 1. Uchwałą Nr XLIII/1010/2004 Rady miasta stołecznego Warszawy

    ...z ciekawoŚci - skąd uzyskałeś brakującą daną (że pytająca
    pisze o mieszkaniu w Warszawie mianowicie)?

    pzdr, Gotfryd

  • 6. Data: 2008-12-20 21:43:48
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    > ...z ciekawoŚci - skąd uzyskałeś brakującą daną (że pytająca
    > pisze o mieszkaniu w Warszawie mianowicie)?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Masz rację, przyjąłem za bardzo na wyrost :)
    IMO każde miasto, gmina ma taką uchwałę
    Miasto Rzeszów np. - IP wskazuje na ten rejon :)
    Uchwała Nr VI/73/2007 Rady Miasta Rzeszowa
    http://www.bip.um.rzeszow.pl/18,4354,4539,4549/4549/
    art2289.html