    From: iza <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo autorskie - a czy ja mogę...?
    Date: Mon, 07 Oct 2002 00:03:09 +0200

    Witam serdecznie
    wpadłam tu na chwilę i oczywiście z pytaniem :-))??

    ...a mianowicie
    podpisuję umowę o przelaniu wszystkich majątkowych praw autorskich
    swojemu Klientowi do końca świata i tajemnicę aż po grób, poza
    niezbywalnymi czyli swoimi inicjałami.

    I teraz mam pytanie:
    - czy jeśli będę chciała któregoś dnia stworzyć swoją stronę,
    a na niej umieścić to wszystko co sprzedałam, ale co jest mojego
    autorstwa- to mogę to zrobić - czy nie?
    oczywiście nie będę z tego czerpać żadnych zysków
    nie będę rozpowszechniać żadnych tajemnic itd, itd

    Bedę wdzięczna za odpowiedź

    ( a swoją drogą te umowy, które się dostaje do podpisania
    są niesamowite: pełną satysfakcję gwarantują jedynie Zleceniodawcy.
    Przy okazji, taki mały podpunkt:
    - w jaki sposób "asertywnie" mogę prosić o dopisanie, lub zmianę
    jakiegoś pktu? Mam wrażenie, że nawet jeśli to jest drobiazg, to bardzo
    źle wpływa na samopoczucie Zleceniodawcy.

    pozdrawiam
    iza