  • Data: 2006-11-16 17:39:21
    Temat: prawo autorsk
    Od: Ketmia <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chce zamieścić w ofercie mojego sklepu internetowego produkty firmy X,
    problem jest taki, że firma nie wyraza zgody, nie chca w ten sposob
    sprzedawac produktow, boja sie ze beda sprzedawane po cenach nizszych
    niz katalowgowe. Na swojej stronie maja taką wzmianke.

    "Elementy stron internetowych X są chronione prawem i nie mogą być
    kopiowane bądź naśladowane w całości ani w części. Żadne logo, grafika,
    czy zdjęcie ze strony www.x.pl nie mogą być kopiowane i publikowane na
    innych stronach bez uzyskania pisemnej zgody x

    Znaki handlowe oraz nazwy innych produktów wymienionych na stronach
    internetowych Grohe Polska są zastrzeżonymi znakami towarowymi.?

    Co mi grozi jesli wykorzystam ich materiały bez zgody, bede sprzedawala
    po ich cenach, co jesli sprzedam z rabatem, w koncu mamy wolny rynek