  • 11. Data: 2005-10-22 22:31:26
    Temat: Re: prawo a kolorowe światła postojowe
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "farful" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4b2f.000001f3.4358e3aa@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    > Mam pewien problem zwiazany z używaniem kolorowych swiateł
    > postojowych w
    > samochodzie.
    > Do tej pory uzywałem żarówek w kolorze niebieskim, lecz gdy policja
    > mnie
    > zatrzymała, powiedział mi funkcjonariusz, że niedozwolony jest ten
    > kolor, ale

    Ja moge Ci tylko odpowiedziec jaka jest praktyka (uzywam niebieskich
    od okolo 3 lat). Rzeczywiscie zarowno diagnosta na przegladach jak i
    ewentualnie policjanci zgodnie twierdza, ze powinny byc biale,
    jednakze nigdy nie wplynelo to ani na odmowe wbicia pieczatki z
    przegladem, ani na chec ewentualnego nalozenia mandatu akurat za kolor
    postojowek. Takze olal bym to, i jezdzil z kolorowymi, jezeli masz
    ochote.

    marekz

  • 12. Data: 2005-10-23 16:25:23
    Temat: Re: prawo a kolorowe ?wiat?a postojowe
    Od: Raku_krak <r...@a...kom.pl>

    a...@o...pl napisał(a):

    > Bo w przeciwieństwie do iinych aut, w moim wyglądają idealnie. Pasują do koloru
    > nadwozia (czerwony).

    Z tego wynika że czarne auta mają mieć czarne postojówki ??

    --
    Raku
    *********************************

  • 13. Data: 2005-10-31 09:30:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 23 Oct 2005 00:31:26 +0200,
    MarekZ <m...@w...irc.pl> screamed:
> [...]
    > przegladem, ani na chec ewentualnego nalozenia mandatu akurat za kolor
    > postojowek. Takze olal bym to, i jezdzil z kolorowymi, jezeli masz

    Do momentu, aż trafisz na służbistę, któremu nie będzie chciał tylko
    pouczyć takiego idioty.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:235B ]
    [ 10:29:20 user up 10781 days, 22:24, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Life doesn't imitate art, it imitates bad television. -- Woody Allen