    From: "Piotrek" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [prawo] Zgoda na publikację zdjęć modelki...
    Date: Wed, 1 Mar 2006 09:55:36 +0100

    Witam

    Stoję pierwszy raz przed następującym problemem...

    Jutro będę wykonywał dla pewnej charakteryzatorki zdjęcia jej makijaży na
    modelce.

    Umówilismy się (na razie słównie), że będę mógł wykorzystać wizerunek
    modelki (tu umowa słowna na razie z modelką) oraz charakteryzację (tu umowa
    słowna z charakteryzatorką) na kilku zdjeciach umieszczonych na swoim
    portfolio.

    Ponieważ oboje stwierdziliśmy, że chcielibyśmy mieć to wszystko na piśmie
    chciałbym się spytać jak powinien wyglądac wzór takiej umowy? Może ktoś
    posiada gotowy dokument i mógłby mi podesłać?

    Nie mam pojęcia jak powinno coś takiego wyglądać. Czy mogę np. sklecić to
    własnymi słowami (z wstawieniem na początku wszystkich danych osobowych
    całej naszej trójki), czy musi sie to odnosić do konkretnych paragrafów?

    Pozdrawiam
    Piotrek