  • Data: 2007-09-23 09:30:02
    Temat: prawnik-kancelaria prawo telekomunikacyjne
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bede zakladal mala firme /spolke/ telekomunikacyjna /lokalny ISP/
    Czy ktos moglby mi polecic kancelarie/prawnika ktory w zaleznosci
    od potrzeb bedzie sie zajmowal sie sprawami takiej spolki z
    poludniowych okolic warszawy /ursynow-piaseczno-ochota/ ?
    Szukalem w necie i prawie kazda kancelaria ma w ofercie prawo
    telekomunikacyjne wsrod calej listy, a ja szukam osoby faktycznie
    znajacej sie na prawie telekomunikacyjnym /milo by bylo takze
    prawo spolek/ i jego aspektach a nie takiej ktora cos tam wie
    lub przeczyta.
    Prosze o informacje tu lub na poczte a...@g...pl