  • Data: 2007-09-24 08:08:45
    Temat: Re: prawnik-kancelaria prawo telekomunikacyjne
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:fd6jp3$29n$1@inews.gazeta.pl...
    > Daruj sobie i wsadź pieniądze w coś innego. Te dziadowskie sieci blokowe
    > osiedlowe padają jedna a drugą. Za kilka lat nie bedzie już ani jednej. Na
    > rynku zostaną duzi operatorzy telewizji kablowych i duzi operatorzy
    > telekomunikacyjni jak TP czy Netia. Te lamerskie sieci blokowe i osiedlowe
    > budowane na najtańszych kablach no-name, switchach i routerach po kilkaset
    > złotych ze sklepu komputerowego są gie warte, mają permanentne awarie i
    > nie
    > mają szans przetrwania. Daruj sobie to, szkoda kasy na taki biznes. Nie
> [...]
    jak napisalem w poscie wyzej - nie jest to typowa osiedlowka i prawnika
    szukam z "doskoku" do umow i rozwiazywania jakis ewentualnych niejasnosci
    siec jest juz zbudowana i dziala i nie wiem czy sprzet cisco mozna nazwac
    lamerskim bo w zasadzie w sieci to tylko cisco i 3com jest
    a duza siec nie daje w wiekszosci przypadkow uslug czy atmosfery jaka
    daje siec mala i mowie tu o specyficznej grupie odbiorcow a nie o osiedlowce
    i jakos ci klienci sa stali od lat mimo bedacej w zasiegu netii, neostrady
    czy
    innych operatorow