  • 1. Data: 2006-11-06 21:15:11
    Temat: prawa do produktu?
    Od: "Piotr JJ" <s...@v...pl>

    Witam,
    Chciałbym zapytać
    1. czy jak kupie jakiś produkt będący programem np 'SAP do gospodarki
    magazynowej' to czy mogę robić instrukcję do niego krok po kroku w formie
    zrzutow ekranowych czy nagran wideo i sprzedawac na stronie www czy tez na
    plytach ?
    Czy nie lamie w ten sposob praw autorskich, autora oprogramowania ?
    Dla jasnosci : chodzi mi o szkolenie z danego produktu czy to w formi
    prezentacji na stonie www, czy w formi vido umieszczonego na www badz
    sprzedawanego na CD/ DVD.
    2. Czy umieszczanie linków na wlasnej stronie www do matrialow zamiszczonych
    na innj stonie www jest w jakis sposob zabronione ?
    Chodzi mi wylacznie o linki ewentualnie z opisem do jakiej tresci prowadza ?

    Dzieki Piotr JJ