  • 1. Data: 2008-04-28 08:38:58
    Temat: pralnia - reklamacja - i co dalej .... ?
    Od: l...@v...pl

    Witajcie mam problem. Moja żona oddała płaszcz do pralni. Usługa została
    wykonana nieprawidłowo - nie wnikając w szczegóły : rękawy wyciągnęły się o
    jakieś 5 cm, pas jest na biodrach, z podszewki zrobił się worek, aby to ratować,
    samodzielnie pralnia wykonała bez mojej wiedzy przeróbki krawieckie - jednym
    słowem nie można go już nawet założyć.

    Złożyłem pismo będące wezwaniem do naprawienia szkody niezwłocznie.

    Pismo złożyłem 01 - 11 - 2007 złożyłem też płaszcz żony, co mam pokwitowane, do
    dnia dzisiejszego pomimo moich telefonów, jestem zbywany i nie mam ani płaszcza,
    ani odpowiedzi co dalej.

    Dodam, że płaszcz kosztował 1200 pln.

    Co mogę zrobić w tej sytuacji ?
    Nie ma zastosowania tutaj ustawa dot. "niezgodności towaru z umową" bo to chyba
    tylko do sprzedaży, a tutaj mamy usługę, co mogę zrobić ?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2008-04-30 07:53:03
    Temat: Re: pralnia - reklamacja - i co dalej .... ?
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > Nie ma zastosowania tutaj ustawa dot. "niezgodności towaru z umową" bo to chyba
    > tylko do sprzedaży, a tutaj mamy usługę, co mogę zrobić ?

    Bardzo Was proszę o pomoc - dziekuję

  • 3. Data: 2008-04-30 10:40:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 30.04.2008 l...@v...pl <l...@v...pl> napisał/a:
> [...]

    Zerknij tu:

    http://federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=
    298

    Potem dopytaj, jeśli będą dalsze wątpliwości.

    --
    Marcin