  • 11. Data: 2002-09-06 10:54:55
    Temat: Re: prad na lewo
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Ja bym nie miala nic przeciwko ich ciagnieciu na lewo pradu gdyby nie to
    > jakimi ludzmi oni sa.
    > Znam kilka osob ktore oszukuja czy to z pradem czy z gazem czy z woda... i
    > niech im na zdrowie to wyjdzie. Bo to sa ludzie w takich sytuacjach ze im
    > sie nie przelewa. POzatym u nas nie ma w spoleczenstwie wyrzutow suminia
    > jesli oszukuje sie panstwo.

    Ja bym prosil nie mieszac w to sumienia.
    W dzisiejszych czasach tylko ci co przy korycie biora ile moga wlocznie z
    kochanymi parlamentarzystami ministrami premierem i prezydentem
    Prezesi wielkich firm panstwowych i tak mozna mnozyc tylko ci biedni ludzie
    ktorzy sa obywatelami tego panstwa i jednoczesnie sa wspolwlascicielami tego
    wszystkiego bo w koncu to oni wszystko budowali .. teraz sa bez prawa do
    wlasnosci sa jakby to mowic wlascicielami ale kase nie oni maja..
    Dam przyklad ..
    Za komuny budowano KGHM kto lozyl na to kase ... wszyscy my ..
    A teraz przy prywatyzacji kto dostal akcje 4free ??
    Oczywiscie tylko... ooooo pracownicy a nie wszyscy ...
    Tak to mniejwiecej jest .. a co dostali nauczyciele .. oni nie pracuja w
    zakladach czy przedsiebiorstwach .. co oni dostali z tego mienia na ktore
    lozyli . .co szkola tych wszsytkich dyrektorow prezydentow i tak dalej tych
    .. nie bede przeklinal lepiej .. co oni dostali .. nic ...
    Wiec jak teraz taki zwykly polak co nic w zasadzie nei ma komuna nie dawala
    po rozbiciu komuny komunisci pozabierali ile mogli i pokamuflowali
    prywatyzacja dala tylko tym co przy korytach i pracownikom .. a co dostali
    pozostali .. nawet pansstwo nie dalo aluminiowego garnka do zebrania na
    ulicy ..

    Ot w kochanej Polsce jest
    I teraz kazdy musi kombinowac zeby starczylo do pierwszego czy tez do
    ostatniego ..
    Dla przykladu sam pracuje tylko na reke mam 1000 zl .. jako mgr. inz
    informatyk moja zona konczy studia nie pracuje mamy male dziecko i za ta
    kase mamy sie utrzymac bez pomocy rodzicow .. co o tym sadzicie ... jeszcze
    troche i pod most pojde ...

    AJA

  • 12. Data: 2002-09-06 11:48:29
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > byl
    >
    > Drogi, tani co to znaczy?

    Jasne zapomnialem ze punkt widzenia zalezy od miejsca siedzenia ...

    I tego nie da sie ot tak ... zawsze znejdzie sie ktos ... i jak poweim
    lepsze mniejsze zlo to i tak powiesz a czemu ci co naj samaja cierpiec
    zawsze ...

    AJA
    P.S. Komunizm to by bylo to .. szkoda ze to utopia

  • 13. Data: 2002-09-06 16:20:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> napisał w
    wiadomości news:al9tp8$i0m$1@news.tpi.pl...

    > Ja bym nie miala nic przeciwko ich ciagnieciu na lewo pradu gdyby nie
    to jakimi ludzmi oni sa.

    Podkabluj ich do proboszcza szpiclu.

  • 14. Data: 2002-09-06 20:43:23
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

> [...]
    > nawet nie placa. Wiec tak naprawde nie powinni miec tutaj nawet pelnych

    Chocby nie wiem, kto to byl, mily czy nie, jesli korzysta z pradu na moj koszt,
    to znaczy, ze swiadomie mnie okrada.
    Mozesz smialo ich podac, bez zadnych skrupulow !!!

    GreG