    From: Ketmia <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pracodawca nie placi ZUSu - co mu grozi
    Date: Tue, 22 Aug 2006 23:04:10 +0200

    Witam

    Pracuje w firmie, ktora naprawde nie wiem na jakich warunkach
    funkcjonuje... firma handlowa, nie widac zeby wiele sprzedawala...
    W kazdym razie wlasciciel posiada kilka firma, jedna (w ktorej notabene
    jestem zatrudniona)w polowie lipca odsprzedal osobie, ktora umarla...
    poinformowal wszystkich ze firma juz na miejscu nie istnieje... zmienila
    adres i wlasciciela... a umowy bedziemy miec na nowa, ktorej jeszcze nie
    ma, na poinformowaniu sie skonczylo, do tej pory nie dostalam swiadectwa
    pracy, rozwiazania umowy , czy tez nowej, nic kompletnie nic, do tego
    pracodawca nie placi zus'u (wiem bo sprawdzilam), natomiast wszystkie
    rmu'y sa wystawione i podpisane przez niego (nie przez ksiegowa, to
    chyba falszerstwo)

    Pytanie co w takiej sytuacji, groza mu wieksze sankcje za falszerstwo
    dokumentow, czy tez nieplacenie zusu i jeszcze te kombinacje z firmami i
    zatrudnieniem, aktualnie chyba nigdzie nie jestem zatrudniona :(

    nadmienie, ze okres mojego zatrudnienia liczy sie od 1 lutego...