  • Data: 2006-08-23 06:18:49
    Temat: Re: pracodawca nie placi ZUSu - co mu grozi
    Od: Ketmia <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Ketmia" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To że nie widać, to nie znaczy, że firma nie ma jakiegoś tam obrotu, o
    > którym nie wiesz jako pracownik.

    no tak to zapewne, tym bardziej ze regularnie sa kontrole skarbowe... i
    wychodza niezgodnosci

    > Ale umarła po odsprzedaży, czy już nie żyła w chwili tej czynności
    > prawnej. Bo to ma kluczowe znaczenie dla zagadnienia.

    Umarla po odsprzedazy

    > Coś się tu plączesz w zeznaniach. Jak to nie ma, skoro sprzedał. To co
    > sprzedał?
    Sytacja wyglada tak... sprzedal firme A w ktorej bylam zatrudniona, ma
    zamiar kupic firme B, w ktorej ma zamiar zatrudnic nas, pracownikow
    sprzedanej firmy A...

    > W połowie lipca? No to kwestia zapłaty ZUS-u za lipiec ewentualnie
    > wchodzi w rachubę. Miał czas do 20 sierpnia o ile się nie mylę. Zresztą
    > jeśli zgąłsza Was do ubezpeiczenia, a nie płaci skąłdek, to ZUS sobie
    > sam sparwę wyprostuje. teoretycznie jest to przywłaszczenie, bowiem niby
    > pobrał je jako płątnik od Was, a nie dał ZUS-owi.

    Skladek zusowskich nie odprowadza zadnych, nawet jako byly wlasciciel
    firmy A, ktorej jest w dalszym ciagu pelnomocnikiem...

    > Jak się podpisuje swoim imieniem i nazwiskiem, to żadne fałszerstwo.
    > Chyba, że podpisuje jej imieniem i nazwiskiem.

    Ale to nie jest falszowanie dokumentow, skoro zadnych skladek nie
    odprowadza, i zus o mnie kompletnie nic nie wie

    > Chwilowo, to trudno prognozować. Moze wszystko jest OK!

    uwierz mi ze ok nie jest