  • Data: 2002-05-16 14:01:03
    Temat: praca byla,zaplaty nie
    Od: "Sierp" <N...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pewien problem... pracowalem dla pewnego czlowieka (a dokladniej
    firmy, jednoosobowej) - umowa miedzy nami miala forme ustną.
    Umowilismy sie ze za to bede dostawal tyle miesiecznie, za to tyle
    a za tamto tyle.
    Wiem ze bylem glupi nie spisujac tego nigdzie ale trudno, jest jak jest.
    Pracowalem dla niego przez dosc dlugo okres czasu, a ze pieniadze nie
    byly mi potrzebne, a on zaczynal dzialalnosc, chcialem mu dac odsapnac
    i powiedzialem ze na kase poczekam.
    Teraz sytuacja wyglada tak, ze kasy nie ma, on nie reaguje na proby
    kontaktu i cos mi sie wydaje ze stara sie o mnie zapomniec.
    Sa jakies szanse na odzyskanie pieniedzy? Suma to lekko ponad
    5tys zlotych, dla mnie to sporo grosza.
    Z gory dzieki za enetualne rady i pomoc

    Mariusz