    From: "aGAf" <f...@w...nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pozew o zapłatę a zdarzenie 4 lata w stecz
    Date: Wed, 18 Apr 2007 16:53:52 +0200

    Witam
    - Zdarzenie, czyli wypadewk samochodowy miało miejsce w 2003. 04. 17.
    Samochód był współwłasnością moją i mojej byłej zony. Opłacone było OC z
    pominięciem AC.
    - Po upływie 2 miesięcy samochód został sprzedany na części na złom.
    - W marcu tego roku został ogłoszony wyrok w sprawie podziału majątku mojego
    i eks żony po rozwodzie.
    Na tej sprawie był poruszony temat ów tego samochodu, ale nic nie zostało
    ujęte w wyroku, najprawdopodobniej dlatego, że samochód został sprzedany w
    trakcie trwania małżeństwa.

    Moje pytania:
    1) eks żona założyła dla mnbie sprawę cywilną o zapłatę 50% wartości
    samochodu w związku z rozbiciem jego przeze mnie.Po jakim czasie się
    przedawniają roszczenia tego typu?
    2) jakie działania mogę podjąć w tej sytuacji, ponieważ i tak w trakcie
    małżeństwa został sprzedany samochód a pieniądze i tak się rozeszły w
    jeszcze wspólnym gospodarstwie domowym

    Pozdr
    A.,