    From: "Bartosz" <l...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pozew do sądu - adresat nie miesza
    Date: Thu, 31 Mar 2011 12:00:04 +0200

    z a r z ą d z a

    I. Zwrotne potwierdzenie odbioru dla pozwanego X Y pozostawić w aktach bez
    skutku doręczenia;

    II. Wezwać pełnomocnika powoda w terminie 21 dni od dnia doręczenia wezwania
    pod rygorem uchylenia nakazu zapłaty i przekazania sprawy do sądu według
    właściwości ogólnej do usunięcia przeszkody w doręczeniu nakazu zapłaty
    poprzez wskazanie adresu pozwanego X Y, pod który można by było doręczyć
    stronie pisma sądowe, bowiem odpis nakazu zapłaty powrócił do Sądu z
    adnotacją poczty: "Nie doręczono z innego powodu-adresat pod tym adresem nie
    mieszka".

    W umowie z osobą X Y mam adres do korespondencji Z. On(a) nigdy nie
    powiadamiał mnie o zmiane adresu więc nie mam pojęcia gdzie przebywa, może w
    kosmosie. Co mam odpowiedzieć do sądu aby pozew nabrał "mocy"?

    Wezwanie do zapłaty również mi wróciło bo nie mieszka pod swoim adresem ale
    z tego co wiem nawet jeśli nie odbierze to wedle prawa jest skutecznie
    doręczone. Co teraz odpisać do Sądu na to wezwanie?