    From: "maciej" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pozew cywilny- kradziez- pytanie???
    Date: Tue, 23 Sep 2008 08:12:57 +0200

    witam.
    przez kilka mies pracowalem jako kierowca tira. nie dostalem wynagrodzenia
    za ostatni miesiac oraz diet za caly okres pracy. pracodawca nie chce
    wyplacic tych naleznosci i z tego co wiem z wew. firmy chce przeciaganac
    sprawe ile sie da ana koniec jeszcze zlozyc pozew cywilny o kradziez paliwa
    na kwote ktora jest mi winny.
    oddalem sprawe do PIP. ona nalozyla kare i ustalila ze byly wykroczenia
    pracodawcy.. szef sie wobec inspektora zobowiazal do wyplaty wszystkiego do
    okreslonej daty jednak byly to tylko obiecanki bo nadal zero efektu.
    chyba oddam sprawe do sadu pracy.
    pytanie moje brzmi: jak wyglada ewentualne postepowanie zwiazane z pozewm
    cywilnym? nie ukradlem zadnego paliwa wiec nei mam sie czwego bac. jednak
    chcialbym wiedziec jak sie skutecznie bronic.

    milleniusz