  • Data: 2008-09-23 09:50:54
    Temat: Re: pozew cywilny- kradziez- pytanie???
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeżeli Twój były pracodawca się odpowiednio postara - "znajdą się kwity".
    > Okaże
    > się, że wg. ilości paliwa jakie zużywałeś - Twój samochód palił 100 l./100
    > km.
    > Albo i 200/100. Znajdzie się pani Kazia, która ze strachu o utratę pracy
    > poświadczy, że "kwity" są prawdziwe. Znajdzie się pan Heniek, który - bo
    > lubi
    > szefa i swoją pracę - poświadczy, że tyle tankowałeś...
    >
    > Jedyne rozwiązanie dla Ciebie - jak pisał przedmówca - uderz pierwszy!
    > Pozew do
> [...]

    dzieki za odp. juz przygotowuje pozew do sadu pracy.:)
    nie ma szans na jakiekolwiek przepaly bo norma spalania mojego auta nie
    przekorczyla 33l/100km (jak na tira to i tak malo) a to moim zdaniem bardzo
    ladna norma. i ni ewymyslilem jej tylko opieram sie na ilosciach paliwach
    rzeczywiscie zatankowanych i przmierzonych kilometrach.

    czy jak firma zlozy pozew cywilny przciwko mnie to ja dostane jakies
    powiadomienie, wezwanie do sadu w jakims charakterze ??? jak to wyglada od
    strony proceduralnej?

    pozdr.