  • Data: 2003-01-22 07:47:24
    Temat: pozew
    Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Mam taki problem:
    kilka miesięcy temu mąż złożył w sądzie pozew o rozwód z orzeczeniem o mojej
    winie. Po jakimś czasie sprawę zawiesił na pół roku (jak powiedział - nie chce
    mi ułatwiać odejscia). W międzyczasie ja złożyłam mój pozew, podając podobne
    powody rozpadu związku. Do tej pory czekałam na powiadomienie o sprawie
    pojednawczej i w ostatnich dniach dostałam informację, że mój pozew nie może
    być wzięty pod uwage, ponieważ w naszej sprawie jest już jeden pozew złożony.
    Problem jest w tym, że pierwszy pozew złożył mąż i albo on musiałby go
    uaktywnić, albo wycofać, bo teraz on decyduje, czy nasza sprawa może wejść na
    wokandę. Nie wiem co w takiej sytuacji robić, jestem uzalezniona od jego
    decyzji. Sama nie mogę nic robić. Nie wiem, czy po terminie zawieszenia, który
    mija w kwietniu jego pozew jest nieważny, czy pomimo upływu czasu on osobiscie
    musi go wycofac? Napiszcie proszę jaki ja powinnam wykonać ruch w tej sprawie.
    Z niepokojem czekam na odpowiedź.