  • Data: 2003-01-22 10:25:45
    Temat: Odp: pozew
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@n...onet.pl...
    > wokandę. Nie wiem co w takiej sytuacji robić, jestem uzalezniona od jego
    > decyzji. Sama nie mogę nic robić. Nie wiem, czy po terminie zawieszenia,
    który
    > mija w kwietniu jego pozew jest nieważny,

    na jakiej podst.zostało zawieszone postępowanie? czy na zgodny wniosek stron
    ?
    po trzech miesiącach można złożyc wniosek do sygn.akt o podjecie
    zawieszonego postępowania...

    czy pomimo upływu czasu on osobiscie
    > musi go wycofac?

    może wycofać powództwo jednak ty będziesz musiała na to wyrazić zgodę ....

    Napiszcie proszę jaki ja powinnam wykonać ruch w tej sprawie.

    a jaki chciałabyś wykonać ? na czym Ci w tej chwili zależy? niektóre wnioski
    rozpatruje się w trakcie zawieszenia ...

    Sandra