  • 1. Data: 2006-08-19 10:33:08
    Temat: powołanie do wojska przed obroną mgr
    Od: "Tio" <t...@w...pl>

    Witam, skonczylem studia rok temu ale jeszcze nie zdażylem sie
    obronić, skreślono mnie z listy studentow chyba w grudniu. Jestem
    przed obroną ale przyszlo powolanie do wojska, narazie tylko polecony,
    nie bylem jeszcze w WKU.
    No i teraz pare pytan:
    -moge zostac studentem na 3tygodnie, to taka opcja dla tych co sie
    bronią po skresleniu. Okres ten jest na zlozenie i obrone pracy.
    czy jak pojde z tym swistkiem do WKU to mnie odroczą, jesli tak to na
    ile ?? tylko na 3 tygodnie ??
    nie wiem czy w tym czasie zdaże sie obronic, raczej nie.
    -istnieje jakies inne wyjscie zeby sie odroczyc na dluzej ? na kilka
    miesiecy przynajmniej. Zapisac sie do innej szkoly itp ??
    Moge nawet pojsc do tego woja byle mi pozwolili sie obronic wczesniej.
    Potrzebuje 2-3 miechy.

  • 2. Data: 2006-08-19 17:15:40
    Temat: Re: powołanie do wojska przed obroną mgr
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tio" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Weź z uczelni zaświadczenie o ukończeniu studiów oraz terminie obrony pracy
    dyplomowej. Na tej podstawie WKU powinno odroczyć Cię.

  • 3. Data: 2006-08-20 03:35:11
    Od: "Tio" <t...@w...pl>

    > Weź z uczelni zaświadczenie o ukończeniu studiów oraz terminie obrony pracy
    > dyplomowej. Na tej podstawie WKU powinno odroczyć Cię.

    zeby dostac termin musialbym sie reaktywowac a trzy tygodnie
    reaktywacji to za malo dla mnie zeby zdazyc sie obronic....