  • 1. Data: 2006-08-19 08:21:43
    Temat: BEZPLATNE porady prawne - aplikant III roku
    Od: "prawnikzadarmo" <p...@w...pl>

    Witam,
    Wszystkim zainteresowanym chetnie udzielę online bezpłatnej porady z zakresu
    prawa karnego, karnego skarbowego lub prawa wykroczeń.

    Opis problemu prosze przesłac na adres p...@w...pl

    pzdr

    www

    PS. Uprasza sie uczestnikow grupy o nie reagowanie agresywnie ( wypisywanie
    bzdur i obelg) na oferte BEZPLATNYCH porad. Po pierwsze: nie biore
    pieniedzy, po drugie : codziennie pisze do mnie z 5 osob z prosba o pomoc.
    Wiec chyba nie jest to najgorszy pomysl

  • 2. Data: 2006-08-19 16:13:16
    Temat: Re: BEZPLATNE porady prawne - aplikant III roku
    Od: stern <s...@0...pl>

    prawnikzadarmo napisał(a):

    > PS. Uprasza sie uczestnikow grupy o nie reagowanie agresywnie ( wypisywanie
    > bzdur i obelg)

    1. łamiesz netykietę
    2. jestes spamerem.
    3. jak udowniono, nie jestes na III roku ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-08-19 18:56:36
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    > 1. łamiesz netykietę
    > 2. jestes spamerem.
    > 3. jak udowniono, nie jestes na III roku ;)

    Moze chlopak stwiedzil, ze powinien zacząc eksperymentowac na klientach czy
    jego wiedza jest wystarczajaca i przynosi efekt.

  • 4. Data: 2006-08-19 18:57:08
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl>

    jaka aplikacja i jaka apelacja??

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-08-19 20:14:10
    Od: stern <s...@0...pl>

    Lookasik napisał(a):
    > jaka aplikacja i jaka apelacja??

    w związku z zakresem porad (tylko karne), pasuje mi prokuratorska)
    kolega jest po kolokwium) albo sądowa (tam jest karne wałkowane do
    kolokwium)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911