  • 1. Data: 2007-10-02 18:30:50
    Temat: potrzebuje prawnika w Krakowie w sprawie...
    Od: "Maksek" <m...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich

    otoz mam juz dluga i zawila sprawe z pewnym sklepem komputerowym w Krakowie

    chodzi o notebooka, ostatnio poszlo do nich pismo o rozwiazanie umowy kupna
    sprzedazy

    ale zadne pisma juz nie pomagaja - brak odpowiedzi po prostu juz mnie olali

    z federacja konsumentow tez sa problemy glownie czasowe

    chce to juz zalatwic raz a dobrze i szybko bo sprawa ma ponad rok

    a potrzebuje kilka rad noi trzeba by pociagnac sprawe do sadu przeciwko
    sprzedajacemu

    kto kogos poleci
    z jaka kwota trzeba sie przygotowac za pomoc?

    pozdrawiam

    krz