  • 1. Data: 2007-10-02 18:06:14
    Temat: Oplata do Krajowego Rejestru Sadowego - Stowarzyszenie
    Od: sébastien <s...@w...fr>

    Witam..
    Jaka oplate nalezy wniesc do Krajowego Rejestru Sadowego przy rejestracji
    nowopowstalego stowarzyszenia. Stowarzyszenie ubiega sie o status organizacji
    pozytku publicznego. Jeste to dzialalnosc spoleczna, nie bedzie ono prowadzic
    dzialalnosci gospodarczej.
    http://www.prawo.ngo.pl/x/172974;jsessionid=F0272F86
    6689260BA32B8BE8FD10A2F5
    Czy bedzie to 250 zl? Po zapoznaniu sie z tym co jest napisane w podanym linku
    mam watpliwosci. Prosze o pomoc..
    Pozdrawiam serdecznie!

  • 2. Data: 2007-10-03 18:39:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 2 Oct 2007 18:06:14 +0000 (UTC), sébastien <s...@w...fr>
    wrote:

> [...]
    66689260BA32B8BE8FD10A2F5
    >Czy bedzie to 250 zl? Po zapoznaniu sie z tym co jest napisane w podanym linku

    http://www.ms.gov.pl/krs/krs_oplaty.php
    rejestracja = 250
    monitor = 500

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2007-10-03 22:07:13
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    WAM napisał(a):

    866689260BA32B8BE8FD10A2F5

    > http://www.ms.gov.pl/krs/krs_oplaty.php
    > rejestracja = 250
    > monitor = 500

    Ke? Jak ja rejestrowałem to OIDP się nic nie płaciło. Tyle co za wypis z
    KRS (30zł + 5zł haraczu za ustalenie numeru KRS)

    chester
    --
    Szukam zdalnych zleceń programistycznych (głównie php),
    chesteroni [at] g-m-a-i-l kropka com (bez kresek)

  • 4. Data: 2007-11-15 21:35:06
    Od: l...@g...com

    On 2 Paź, 19:06, sébastien <s...@w...fr> wrote:
> [...]
    > pozytku publicznego. Jeste to dzialalnosc spoleczna, nie bedzie ono prowadzic

    Stowarzyszenie nie rejestrujące się jako przedsiębiorca są zwolnione z
    opłat sądowych -> ustawa o stowarzyszeniach.
    W przypadku wniosku dotyczącego pożytku, płaci się za ogłoszenie w
    Monitorze (najczęściej po prostu kiedy do wniosku dołącza się
    załącznik KRS-W-OPP albo KRS-Z-OPP albo sprawozdanie finansowe). Tylko
    czy nowemu stowarzyszeniu zarejestrują pożytek? W Warszawskim KRS
    rejestrują pożytek stowarzyszeniom działającym
    społecznie co najmniej około roku (najczęściej z tego co wiem).