  • 1. Data: 2007-10-02 18:33:39
    Temat: obowiazkowa opieka nad dzieckiem
    Od: "wologf" <g...@o...eu>

    Istnieje jakiś przepis zobowiązujący do obowiązku opieki nad dzieckiem
    do określonego wieku? w jakim wieku dziecko może np same zostać w domu
    czy chodzić po ulicy? chodzi mi o paragrafy, bo jak jest w życiu to
    wiadomo

  • 2. Data: 2007-10-09 00:03:10
    Temat: Re: obowiazkowa opieka nad dzieckiem
    Od: "Xena" <x...@o...pl>

    W wiadomości:fdu308$2e4$...@a...news.tpi.pl,
    wologf <g...@o...eu> napisał(a):
> [...]
    > do określonego wieku? w jakim wieku dziecko może np same zostać w domu
    > czy chodzić po ulicy? chodzi mi o paragrafy, bo jak jest w życiu to

    No właśnie? Podobnie - w jakim wieku można dziecko zostawić samo w domu? Nie
    mam na myśli tygodnia, tylko np. 20 minut, godzina, dwie.

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Bywają mężczyźni, których nie zniesie żadna kobieta o jakim takim wyglądzie.
    /Thomas Hardy/