    From: "jacek010" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: potrzebuję pomocy, urząd celny i podrobiony towar
    Date: Fri, 7 Jul 2006 13:05:27 +0200

    witam

    kilka dni temu kupiłem w Chinach karty pamięci Sandisk (100 sztuk). paczka
    przyszła do polski jednak urząd celny wszczął postępowanie w sprawie zgody
    na używanie przez producenta (chińskiego) znaków firmowych (sandisk) Została
    zawiadomiona firma sandisk i mają sprawdzić oryginalnoś tych kart. Dzwoniłem
    do urzędu celnego jednak tam dowiedziałem się że w tej chwili od nich już
    nic nie zależy, jeżeli okaże się że to podróbki sprawa zostanie przekazana
    do sądu i to ja bedę oskarżony o próbę wprowadzenia nielegalnego towaru do
    kraju

    co mi za to grozi, jeżeli faktycznie okaże się że to podróbki, a to wysoce
    prawdopodobne?. nie wiedziałem że to są podróbki (chociaz pewnie mogłem się
    domyslić, bo to przeceież chiny) ale sprzedawca pisał że sandisk więc
    kupiłem
    co się stanie jezeli sprawa trafi do sądu?
    proszę o radę i pomoc, bo wpakowałem się w niezłe bagno przez własną
    głupotę, a teraz nie wiem jak się z tego wyplątać.