  • 1. Data: 2006-07-07 11:05:27
    Temat: potrzebuję pomocy, urząd celny i podrobiony towar
    Od: "jacek010" <j...@o...pl>

    witam

    kilka dni temu kupiłem w Chinach karty pamięci Sandisk (100 sztuk). paczka
    przyszła do polski jednak urząd celny wszczął postępowanie w sprawie zgody
    na używanie przez producenta (chińskiego) znaków firmowych (sandisk) Została
    zawiadomiona firma sandisk i mają sprawdzić oryginalnoś tych kart. Dzwoniłem
    do urzędu celnego jednak tam dowiedziałem się że w tej chwili od nich już
    nic nie zależy, jeżeli okaże się że to podróbki sprawa zostanie przekazana
    do sądu i to ja bedę oskarżony o próbę wprowadzenia nielegalnego towaru do
    kraju

    co mi za to grozi, jeżeli faktycznie okaże się że to podróbki, a to wysoce
    prawdopodobne?. nie wiedziałem że to są podróbki (chociaz pewnie mogłem się
    domyslić, bo to przeceież chiny) ale sprzedawca pisał że sandisk więc
    kupiłem
    co się stanie jezeli sprawa trafi do sądu?
    proszę o radę i pomoc, bo wpakowałem się w niezłe bagno przez własną
    głupotę, a teraz nie wiem jak się z tego wyplątać.

  • 2. Data: 2006-07-07 12:14:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    jacek010 [###j...@o...pl.###] napisał:

    Było już tu kilka razy to wałkowane w różnych kontekstach. Skoro Ty
    zamawiałeś oryginalne karty i takie masz w dokumentach, to nie można
    Ciebie skazać za naruszenie znaku towarowego SANDISK'a. To ślepa
    uliczka, skoro nie widziałeś nawet towaru na oczy.

  • 3. Data: 2006-07-07 12:50:09
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):
> [...]
    > Ciebie skazać za naruszenie znaku towarowego SANDISK'a. To ślepa
    > uliczka, skoro nie widziałeś nawet towaru na oczy.

    Jak znam życie, to problem polega na tym, że nie ma w dokumentach nic na
    temat oryginalności

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 4. Data: 2006-07-07 13:10:41
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> dosć niespodziewanie

    > Jak znam życie, to problem polega na tym, że nie ma w dokumentach nic na
    > temat oryginalności

    No pewnie tak ale powiedz, mi gdzie jak zamawiasz to na zamówieniu piszesz,
    że to ma być oryginał ? Taki napis świadczyłby o usankcjonowaniu handlu
    podrobionymi artykułami !!!!!!!! IMHO to że to miał być oryginał jest
    domyślne. No chyba że cena była rażaco niska w porówniu do orginału to wtedy
    moiżna domniemywać, że kupujący wiedział że kupuje podróbki.

    --
    Krzysiek M.

  • 5. Data: 2006-07-07 13:17:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 7 Jul 2006 14:50:09 +0200,
    Roman Rumpel <romane@screwspam> screamed:

    > Jak znam życie, to problem polega na tym, że nie ma w dokumentach nic na
    > temat oryginalności

    Jeśli jest napisane SanDisk - to nie musi być jeszcze w nawiasie
    '(original)'.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:205B ]
    [ 15:17:11 user up 11030 days, 3:12, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Password:

  • 6. Data: 2006-07-07 13:21:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Robert Tomasik <r...@g...pl> dosć niespodziewanie
    > Jak znam życie, to problem polega na tym, że nie ma w dokumentach

    Ważne, by nie pisało, że mają być podróbki.