  • 11. Data: 2007-06-20 21:53:21
    Temat: Re: potrącenie premii
    Od: "Komanczo Z." <z...@z...ru>

    Paweł napisał:

    > Użytkownik "Komanczo Z." <z...@z...ru> napisał w wiadomości
    >
    > Nie chciałbym być złym prorokiem, ale wylecisz z hukiem przy pierwszej
    > nadarzającej się okazji. Ja nie miałbym litości dla takiego pracownika.

    Wiem o tym że bym poleciał przy okazji ale nie oto pytałem a oto czy
    można mi zabrać premię i mam to gdzieś czy wylecę czy nie,jeżeli zrobię
    coś złego w pracy to rozumiem.

  • 12. Data: 2007-06-20 21:54:46
    Od: "Komanczo Z." <z...@z...ru>

    Marchefkowy napisał:

    > no to modl sie zeby zastepca nie mial wplywu na wysokosc wyplat bo
    > premia motywacyjna "Ci sie nie nalezy" mozna ja obciac do zera.
    >
    > pozdrawiam.

    Można obciąć ale wtedy dla wszystkich no chyba żę posadzę dupę i przez 8
    godzin przez cały miesiąć nic nie będę robił

  • 13. Data: 2007-06-21 11:53:16
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 18:08:30 +0200, Przemek Lipski napisał(a):

    > To jest szanowanie swego prywatnego czasu. Szkoda go na imprezy
    > integracyjne, gdy można coś ciekawsze go związanego ze swymi
    > zainteresowaniami zrobic.

    Współczuję współpracowników. Ja na szczęście mam miłych kolegów
    i chętnie się z nimi spotykam.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 14. Data: 2007-07-02 18:06:48
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:1mevgzne26nf.y9rqsq0tcft6.dlg@40tude.net...

    > Współczuję współpracowników. Ja na szczęście mam miłych kolegów
    > i chętnie się z nimi spotykam.

    Ja też mam miłych kolegów, ale nie mieszam swych prywatnych sprawa z
    zawodowymi. Koledzy z pracy są w pracy, potem mam ciekawsze zajęcia.

    Pozdrawiam Przemek