  • 1. Data: 2007-06-19 20:23:39
    Temat: mandat - zdjęcie + starz gminna
    Od: "Marek" <m...@g...com>

    Witam,

    proszę o pomoc, otóż

    pewnego miłego dnia jechałem do Poznania.. w Człuchowie zrobiono mi
    fotke....

    Dostałem 8 pkt i 400 zł, po piśmie obniżono mi do 350 ale dodano koszty
    sprawy sądowej...

    razem wysżło 435 zł..

    Jak już zapłaciłem to okazało się że Straż gminna nie ma prawa robić fotek

    Odwołałem się...

    Teraz mi przyszło pisemko w którym piszą że musze zapłacić 100 zł (za
    "otwracie" sprawy, oraz to, że pismo kóre napisąłem musi być napisane przez
    kancelarie lub adwokata...

    Mam pytanie dlaczego jeżeli uznano, że NIE legalnie robiono zdjęcie i
    ściagano kase ja terqaz musze ponosić dalsze koszty???????????????

    ludzie gdzie tu jest odrobina sprawiedliwości??

    ece mi opadają

    pozdr

  • 2. Data: 2007-06-20 01:06:25
    Temat: Re: mandat - zdjęcie + straż gminna
    Od: "Felx" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam pytanie dlaczego jeżeli uznano, że NIE legalnie robiono zdjęcie i
    > ściagano kase ja terqaz musze ponosić dalsze koszty???????????????

    A kto ma ponosić dalsze koszty ? Ja ??????? Z mojego podatku ???
    Popełniłeś wykroczenie i zostałeś ukarany . Masz nauczkę i nie rób
    tego więcej . Jak masz jakieś wątpliwości to płać za ich wyjaśnienie .
    Ja mam za to płacić ?? z mojego podatku ??

    > ludzie gdzie tu jest odrobina sprawiedliwości??
    >
    > ece mi opadają
    >
    > pozdr

    Pirat drogowy narzeka . Ręce mi opadają .
    Za naukę trzeba płacić .
    Odrobina sprawiedliwości jest w postaci Straży Gminnej .
    Fel .

  • 3. Data: 2007-06-20 17:18:25
    Od: "Marek" <m...@g...com>

    Witam,

    Owszem moga mnie ukarać ale jak maja do tego PRAWO!!! a w tym momencie nie
    mają żadnego prawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    pozdr

  • 4. Data: 2007-06-20 18:04:00
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Marek napisał(a):
    > Owszem moga mnie ukarać ale jak maja do tego PRAWO!!! a w tym momencie nie
    > mają żadnego prawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ukarał Cię sąd a nie straż

    KG

  • 5. Data: 2007-06-20 18:38:25
    Od: "Marek" <m...@g...com>

    zgadza się. Ale straż nie miała prawa robić fotek i wystawiać mandatów..

    więc nie rozumiem dlaczego teraz tak jest...

  • 6. Data: 2007-06-20 19:27:57
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Marek napisał(a):
    > zgadza się. Ale straż nie miała prawa robić fotek

    robić mogła

    > i wystawiać mandatów..

    nie dostałeś mandatu

    KG

  • 7. Data: 2007-06-21 14:03:32
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Witam,
    >
    > Owszem moga mnie ukarać ale jak maja do tego PRAWO!!! a w tym momencie nie
    > mają żadnego prawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sądząc po poziomie twego rozumowania mogłeś śmiało wnioskować o
    uniewinnienie jako niepoczytalny ;)

    --
    Pzdr
    Leszek