    From: a...@m...sklep.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: posądzenie o nieuczciwą konkurencję
    Date: 16 May 2007 06:55:48 -0700
    Cc: a...@m...pl

    Proszę o poradę

    Prowadzę działalność gospodarczą i mam zarejestrowaną firmę pod nazwą
    ARTCOM Artur Sośnicki. Od ponad roku jestem właścicielem domeny
    internetowej "mojeauto.sklep.pl" i pod nazwą tej domeny prowadzę sklep
    internetowy o takiej samej nazwie jak domena z kosmetykami i
    akcesoriami samochodowymi.
    Przy rejestracji domeny nie wiedziałem że nazwa tej domeny jest
    podobna do zastrzeżonej jako znak towarowy domeny "mojeauto.pl" ,
    której właścicielem jest firma Internet Service S.A. Dzisiaj po prawie
    półtorarocznym prowadzeniu i promowaniu sklepu zostałem poinformowany
    przez wyżej wymienioną firmę że ze względu na zbieżność prowadzonych
    działalności stanowię dla nich "nieuczciwą konkurencję". Pozwoliłem
    sobie sprawdzić że asortyment sklepu internetowego
    "sklep.mojeauto.pl" firmy Internet Service S.A. w niedużej części
    pokrywa się z asortymentem mojego sklepu. Ponadto zastrzeżone towary
    i usługi w ramach znaku towarowego "mojeauto.pl" firmy Internet
    Service S.A. nie pokrywają się z asortymentem mojego sklepu.
    Bardzo proszę o poradę czy wezwanie wyżej wymienionej firmy o
    zaprzestanie prowadzenia działalności związanej z motoryzacją pod
    oznaczeniem zawierającym określenie "mojeauto" jest zasadne.