  • Data: 2007-05-16 15:38:41
    Temat: Re: posądzenie o nieuczciwą konkurencję
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik dość niespodziewanie napisał(a):
> [...]

    Ściśle biorąc - ten znak nie jest zastrzeżony na rzecz Internet Service. Był
    przez nich zgłoszony do ochrony, ale zrezygnowali ze zgłoszenia w roku 2003.
    Dlatego też w skierowanym do Ciebie wezwaniu nie powołują się na prawo z
    rejestracji znaku towarowego, tylko:

    Dzisiaj po

    Właśnie na przepisy dotyczące nieuczciwej konkurencji.

    Pozwoliłem sobie sprawdzić że asortyment sklepu

    To jest właśnie problem.

    Ponadto

    Nie ma znaczenia, bo nie ma zarejestrowanego znaku.

    Powiem tak - moze zostać ocenione przez sąd, jako zasadne. Oni prowadzili
    pod tą nazwa działalność dużo wcześniej, Twoja domena jest podobna i to
    bardzo, co może powodować ryzyko pomyłki.

    Oczywiście istnieją też argumenty na Twoją korzyść, widzę kilka możliwych do
    podniesienia. Pamiętaj jednak, ze proces kosztuje. Tego typu sprawy
    najczęściej kończa sie ugodami - zastanów się nad taką możliwością, choćby
    poprzez częściową zmianę asortymentu ?

    > A w jakich klasach mają to zastrzeżone?

    Mieli w zgłoszeniu ogólnie handel, więc gdyby znak został zarejestrowany, to
    byłby tutaj skuteczny, ale jak pisałem, sami zrezygnowali ze zgłoszenia, co
    w sumie też byłoby jakimś argumentem na rzecz autora wątku

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: Rumpel.Roman
    C Hollywood Homicide