  • 51. Data: 2007-02-07 22:30:45
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent wrote:

    > jest to duzo bardziej prawdopodobne niz to ze zakpuilaby ten program
    > osoba ktora nie korzyst z piraconej wersji

    Udowodnij. Policz mi to prawdopodobieństwo. Na podstawie konkretnych,
    obiektywnych danych.

    Potrafisz?

    Jasne. Udowodnij zamiar :)

  • 52. Data: 2007-02-08 07:32:22
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Sowiecki Agent [Wed, 07 Feb 2007 22:49:44 +0100]:

    > rozne bywaja ceny

    Ale ze swoimi trochę przesadzasz ;-) Jak ktoś nie ma forsy
    to kupuje poleasingowce - czyli całkiem sensowny komputer
    do pracy biurowej może sobie złożyć za circa 500-700zł.
    Ten soft kosztowałby go ze 2x tyle co komp :P Tak że może
    jednak nie kupiłby legalnego?

    Kira (żeby nie być gołosłowną:
    Compaq PIII733/10GB/128RAM + Philips 17'' Flat
    - te sama sprzedaję za 442zł. Do 3.000 daleko...)

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ +75$ * mSpam * dorób 100 * KseroToZero

  • 53. Data: 2007-02-08 07:34:39
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Sowiecki Agent [Wed, 07 Feb 2007 22:49:44 +0100]:

    > solidny latpop to laptop z systemem + z ramem 1,5 giga,
    > matryca 15,4 itp , wiec to sie czayna w okolicach 2500

    No proszę, a swojego DELLa 933Mhz/40G HDD/632 RAM kupiłam
    sobie za 1.600 zł... I do pracy, łącznie z jakąśtam zabawą
    grafiką 2D, jest całkowicie wystarczający...

    Kira (z armatą na komara?)

  • 54. Data: 2007-02-08 11:00:21
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No i m.in. o to chodzi - człowiek idzie po pirata,to bierze "komplet"
    > choć tak na prawdę używa jak wersję maksymalnie ubogą.
    >
    > Ale "straty" liczą jak za komplet...

    a to juz glupota tego ktory skorzystal, trudno by inaczej wyceniano
    straty przy wpadce.Przeciez jezlei wykorzystuje jeden prorgamz pakietu
    moze zakupic jego wersje oem, na allegro chodza po okolo 100 zl. Nie
    musi korzystac z najnowszej. A jak chcewiekszy zestaw moze za 300 dla
    studentow zakupic lub uzywac open office, on sie decyduje na konretny
    pakiet ktorego stworzenie wymagalo mase pracy i ktorego za okreslona
    kwote zgadza sie sprzedac producent. nikt nikogo do niczego nie zmusza.
    Niech sie tylko nie tlumaczy taka osoba walka z korporacjami, jest od
    strony moralnej zwylkym zlodziejem i teg nic nie zmieni.

    Ja tez jestem zlodziejem sciagajac mp3 chronione prawem, mimo iz prawo
    na to obecnie zezwala, nie przeciez bede palic glupa ze jest inaczej.
    Albo udawac ze nie wiem iz dany utwor na pewno nie jest rozpowszechaniny
    bezplatnie, bo to z reguly sie wie.

    > Bój się Boga - półtora giga? Do edycji tekstu?! (przypominam - była mowa
    > o pakiecie biurowym)
    >
    > Ja mam 768MB, celeronek słabszy od starego Athlona XP 1600 i 8MB kartę
    > graficzną (z dzieloną pamięcią) i gram sobie w Hitmana 2 :)

    piszesz o przyzwoitym :) ja sie slinie na accera z vista, wlasnie z 1,5
    giga, bo mama zamiar grac na nim spokojnie w gta San Andreas

  • 55. Data: 2007-02-08 11:03:13
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Kira napisał(a):
> [...]
    > do pracy biurowej może sobie złożyć za circa 500-700zł.
    > Ten soft kosztowałby go ze 2x tyle co komp :P Tak że może

    jak ktos nie ma forsy nie kradnie xp a kupuje win 98 za 50 zeta na
    allegro lub instaluje linuxa nikt nikogo do niczego nie zmusza.
    Mentalnosc polakow jest taka ze przewidujac ewentualne koszty przy
    kupnie kompa nie wliczaja w to cene systemu a pozniej tlumacza sie
    wlasnie w taki sposob. :)

    > Kira (żeby nie być gołosłowną:
    > Compaq PIII733/10GB/128RAM + Philips 17'' Flat
    > - te sama sprzedaję za 442zł. Do 3.000 daleko...)

    ja pisalem o nowych. System takze mozeszzakupic uzywany taki jaki byl w
    danej konfigurcji uzywany (np win 98)

    P.

  • 56. Data: 2007-02-08 11:05:41
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Sowiecki Agent [Wed, 07 Feb 2007 22:49:44 +0100]:

    > No proszę, a swojego DELLa 933Mhz/40G HDD/632 RAM kupiłam
    > sobie za 1.600 zł... I do pracy, łącznie z jakąśtam zabawą
    > grafiką 2D, jest całkowicie wystarczający...

    wystarczajacy ale nie solidny. I nie nowy. A ja mowie o nowym i solidnym.
    Takim na ktorym moge spokojnie pracowac w eclipse (szerokosc ekranu i
    komfrot pracy - szybkosc dzialania) .
    No i mam ochote pograc w GTA SA a na Twoim raczej to nie wchodzi w gre

  • 57. Data: 2007-02-08 11:23:14
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:eqevrj$kbv$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > to obecnie zezwala, nie przeciez bede palic glupa ze jest inaczej.
    > Albo udawac ze nie wiem iz dany utwor na pewno nie jest rozpowszechaniny

    A niech mnie. Przynajmniej konkretnie :)
    --
    Maluch

  • 58. Data: 2007-02-08 12:24:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > a to juz glupota tego ktory skorzystal, trudno by inaczej wyceniano
    > straty przy wpadce.Przeciez jezlei wykorzystuje jeden prorgamz pakietu

    Ale ta cena i tak jest "z sufitu" wzięta! I to b.wysokiego sufitu.

    To tak, jakbyś komuś uszkodził (nawet niechcący) fiacika 126p a ten ktoś
    by domagał się odszkodowania w wysokości miliona złotych, bo on na tyle
    wyceniał swoją "licencję" do jazdy tym pojazdem...

    [ciach]

    > Albo udawac ze nie wiem iz dany utwor na pewno nie jest rozpowszechaniny
    > bezplatnie, bo to z reguly sie wie.

    Ja nie wiem. Bo skąd mogę wiedzieć? Listy urzędowo zatwierdzonej nie ma...

    [ciach]

    > piszesz o przyzwoitym :) ja sie slinie na accera z vista, wlasnie z 1,5
    > giga, bo mama zamiar grac na nim spokojnie w gta San Andreas

    Ponownie przypominam, że była mowa o pakiecie biurowym...

  • 59. Data: 2007-02-08 12:52:25
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Sowiecki Agent wrote:

    > nie qrwa, czynnosc nielegalnego UZYSKANIA konretnego programu pozbawia
    > ta konkretna firme relanego potencjalnego zysku.

    No to przecież napisałem, że w momencie skopiowania. Zrozum, że jedyną
    stratą producenta jest strata klienta. Dokładnie taka sama strata, jak w
    przypadku gdy klient wybierze konkurencję. To nie jest kradzież!

    > nie, bo wykorzystujesz oprogramowanie firmy X i firmie X sdie naleza za
    > to pieniadze bo poswiecila mase czasu, umiejetnosci i narzedzi na
    > stworzenie jego, natomast gdy uzywasz oprogramowania firmy Y to firmie X
    > h. do tego.

    Bzdura. MS tworząc np. XP dokonał inwestycji. Ta inwestycja zwróciła się
    już dawno. Teraz każda nowa kopia to czysty zysk.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 60. Data: 2007-02-08 17:19:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Ale ta cena i tak jest "z sufitu" wzięta! I to b.wysokiego sufitu.

    napisales kiedykolwiek program komputerowy ?
    Bo gdybys napisal to bys stwierdzil ze zadanie 300 zl za tak
    skomplikowana rzecz to taniocha

    P.