  • 1. Data: 2002-11-19 10:21:45
    Temat: poręczenie kredytu w banku
    Od: "Ruda" <m...@w...pl>

    Witam wszystkich

    mam taki oto problem... lata temu poręczyłam (było nas troje w zasadzie)
    kredyt w banku. Szczerze mówiąc byłam naiwna i głupia.... Ta osoba, jak się
    okazało nie spłaca (okazało się,bo chciałam wziąc nieduży kredycik na własne
    potrzeby)... Mam pytanie: jaka jest możliwość wyplątania się? czy jest
    możliwość zmiany poręczyciela, lub całkowitej rezygnacji?Z gory przepraszam
    za być może naiwne pytanie, o całej sprawie dowiedziałam się chwilke temu i
    nie wiem z której strony to ugryźć..
    Wiem wiem.. sama sobie jestem winna,
    pozdrawiam serdecznie
    Monika

  • 2. Data: 2002-11-19 11:14:52
    Temat: Re: poręczenie kredytu w banku
    Od: "Brodek" <B...@O...pl>

    Użytkownik "Ruda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przepraszam
    > za być może naiwne pytanie, o całej sprawie dowiedziałam się chwilke temu

    Generalnie nie ma żadnej...
    Na tym polega poręczenie.

    Pzdr
    Brodek

  • 3. Data: 2002-11-19 15:01:52
    Od: "greg" <k...@z...pl>

    Jest na to rada. Spłacić kredyt. Smutne, ale prawdziwe. Podobny problem mają
    jednak pozostali poręczyciele, zatem licz na to, że to oni będą ciekawszym
    kąskiem dla banku.

    Użytkownik Ruda <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ard2et$lrm$...@n...tpi.pl...