  • 11. Data: 2007-12-01 08:44:17
    Temat: Re: pomówienie prawdopodobnego oszusta ?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    news:fir5of$85c$1@news.onet.pl...

    >Poniżej bodajże 250zł w ogóle nie chcą gadać

    Przy kradziezy. Oszustwo sie liczy od kazdej kwoty

    >a myślisz, że zainteresują się 70zł?

    Nie, jasne ze nie. Lepiej wysylac oszustowi mejle z pogrozkami:))

    HaNkA

  • 12. Data: 2007-12-01 22:26:17
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z piątek, 30 listopad 2007 23:20
    > (autor HaNkA ReDhUnTeR
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fiq25d$1h4$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > buhahahahaha....
    >
    > Jak mnie oszukano, to policja mnie spławiła, prokuratura mnie
    > spławiła i tyle zabawy. Poniżej bodajże 250zł w ogóle nie chcą
    > gadać. A powyżej też pewnie nie jest luksusowo.

    'Malucha komuś ukradli. Podobno pamiątka rodzinna, weźcie się
    przelećcie' :)

  • 13. Data: 2007-12-02 09:16:14
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 01 grudzień 2007 23:26
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@f...domek>):

    ???????????????

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 14. Data: 2007-12-02 20:56:47
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Tristan <n...@s...pl> writes:

    > W odpowiedzi na pismo z sobota, 01 grudzień 2007 23:26
    > (autor Piotr Dembiński
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <8...@f...domek>):

    > ???????????????

    To cytat z reklamy.

  • 15. Data: 2007-12-03 07:08:37
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 02 grudzień 2007 21:56
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@f...domek>):

    > To cytat z reklamy.

    A możesz wprost powiedzieć o co chodzi? Bo nie czaję co znów nie tak
    zrobiłem.
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl