  • 1. Data: 2006-09-17 03:14:24
    Temat: pomocy- pilne
    Od: beniu__<b...@p...onet.pl>

    witam mam wielki problem dzis jadąc pociągiem pod warszawa zlapał mnie kontroler
    pociągu i zarekwirował mi legitymacje studencką!!!proeblem polega na tym ze
    legitymacja straciła ważnośc w zeszłym roku a numerki dat były podrobione!!!co mi
    za to grozi i co mam zrobic prosze o szybko odpowiedź pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-09-17 04:00:49
    Temat: Re: pomocy- pilne
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    beniu__ wrote:
> [...]
    > za to grozi i co mam zrobic prosze o szybko odpowiedź pozdrawiam

    za jazdę bez biletu zapłacisz PKP pewnie z 500 zł. Nie wiem ile oni
    sobie teraz liczą.
    Za podrobienie dokumentu, jak nie byłeś karany to pewnie dostaniesz w
    zawieszeniu.

  • 3. Data: 2006-09-17 12:36:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    beniu__ wrote:
> [...]
    > za to grozi i co mam zrobic prosze o szybko odpowiedź pozdrawiam

    Za to grożą dwa lata "urlopu" na koszt podatnika.

  • 4. Data: 2006-09-18 08:39:37
    Od: "Adam" <s...@p...fm>

    > Za to grożą dwa lata "urlopu" na koszt podatnika.

    I miejmy nadzieje, ze niejaka P. Beger sie takich wczasow doczeka,
    chociaz niekoniecznie jestem zachwycony, ze to na moj koszt ma byc. Ale
    w sumie teraz kosztuje nas znacznie wiecej.

    Adam