-
1. Data: 2003-12-12 10:49:27
Temat: pomocy
Od: "acuu" <a...@o...pl>
Sznowni grupowicze,
Mam następujący problem,
Jestem w firmie odpowiedzialny za urządzenia (chłodnicze, klimatyzacyjne)
Moja firma ma podpisaną umowę z firmą zewnętrzną na serwis i konserwację
tych urządzeń.
W pomieszczeniu znajduje się jeszcze urządzenie, którego umowa nie obejmuje.
Jednak ma związek z pozostałymi urządzeniami.
Gdy serwisanci przyjechali do urządzeń poprosiłem ich o sprawdzenie
dostępności części zamiennej do urządzenia (tego, którego nie obejmuje umowa
serwisowa), przekazałem im zużytą część do sprawdzenia.
Niestety - oni opatrznie zrozumieli, że ja zamawiam owo urządzenie, zamówili
je jeszcze w innej firmie i wystawili na na nas fakturę.
Nadmieniam, że nie mają naszego oficjalnego zamówienia.
W naszej firmie zamówienia realizauje dział zaopatrzenie, nie możemy
bezpośrednio kupować żadnych rzeczy bez rozeznania rynku. Poza tym kupiono
nam tą część 3 razy drożej niż cena rynkowa...
A firma, w której zamówili część zamienną domaga się zapłaty.
CO MOGĘ ZROBIĆ ???
-
2. Data: 2003-12-12 23:11:58
Temat: Re: pomocy
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "acuu" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:brc6ik$mrk$1@nemesis.news.tpi.pl...
Wyjaśnić im, że nie zamawiałeś tej części tylko pytałeś, czy mogą
sprzedać. I ty i aż tyle.