  • 21. Data: 2005-01-19 04:54:41
    Temat: Re: polskie prawo, czyli morderstwo do przedawnienia (zalezy kto zabija)
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:19012005.61141CE2@budzik61.poznan.pl...
    > Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. g...@t...pl ...

    > tu nie chodzi o prawo (choc jest cos takiego jak netykieta)

    netykieta to nie kodeks karny ani nie regulamin TPSA

  • 22. Data: 2005-01-19 04:55:34
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    >W wiadomości news:csjurd$dr0$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.

    > A nóż pozwala na obranie ziemniaków, a także na zabicie człowieka (w tym
    > idioty).
    > Natomiast netykieta nie pozwala pisać na usenet w html.
    > Zresztą - zostawmy netykietę. Ty zwykłego rozumu i kultury nie masz?

    Nie mam.
    Z takimi ludźmi jak moi obecni respondenci trudno mieć rozum.

  • 23. Data: 2005-01-19 04:56:16
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Janusz" <h...@p...com> napisał w wiadomości

    > Poczytaj sobie Kruku :
    > http://www.zomoza.kgb.pl/

    Sam chamie poczytaj sobie o waszym ZOMO

  • 24. Data: 2005-01-19 04:56:40
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > No teraz to pan przegial z tym html'em panie doktorze. Czas chyba zaczac
    > szukac na pana paragrafow. Jutro ktos sie tym zajmie. Obiecuje !

    Strasz swoją babcię

  • 25. Data: 2005-01-19 05:23:47
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Krrra... Krrraaa... Szczekasz, skamlesz i krrraaaaczesz panie PeHaDe
    > Szerloku z żeszofa.
    >
    > Gdzie byli twoi kolesie przez ostatnie 10 lat, którzy zamiast ścigać
    > zbrodnie
    > komunizmu nabijali kabzę. A Ty co? Nie starczyło w korycie na Twój ryjek,
    > zostałeś sam ze swoimi fobiami. Trochę głupio ci zapewne, że zostałeś tak
    > załatwiony przez Tadzia w '91, hę?

    Który Tadzio mnie załatwił głupi bandziorze z Urugwaju?

  • 26. Data: 2005-01-19 05:47:23
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

> [...]
    > Szerloku z żeszofa.
    >
    > Gdzie byli twoi kolesie przez ostatnie 10 lat, którzy zamiast ścigać

    W Polsce jest takie prawo i sprawiedliwość, że po 10 latach od wybrania
    postkomunistów do rządu, którzy znów nas oszukali i okradali, komuszy
    bandyci z Urugwaju mają pretensje do pracowników naukowych, że nie ścigali
    zbrodni komunizmu.
    Wariactwo to mało powiedziane.

  • 27. Data: 2005-01-19 07:32:37
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

    > netykieta to nie kodeks karny ani nie regulamin TPSA

    widze, że nei kapujesz to napisze ci drukowanymi - NIE PISZ W HMLU, BO
    JAKIES 50% UŻYTKOWNIKÓW DO KTÓRYCH SKIEROWAŁEŚ TEGO POSTA, PO PROSTU NIE
    BEDZIE GO W STANIE PRZECZYTAĆ.

    --
    #####################
    Raku

  • 28. Data: 2005-01-19 08:28:21
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    kretyn

    --
    futszaK
    601061867

  • 29. Data: 2005-01-19 08:29:48
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 19 Jan 2005 05:53:52 +0100, użyszkodnik "Grzegorz Kruk, Ph.D."
    <g...@t...pl> napisał:

    > Ty komunistyczny homusiu też kiedyś pójdziesz do piachu.

    PROSIMY NIE KARMIĆ TROLI !!!

    Dziękujemy

  • 30. Data: 2005-01-19 08:57:36
    Od: Wojciech Skorupski <w...@i...pl>

    On Wed, 19 Jan 2005 00:15:46 +0100, "rezist.com" <s...@p...com>
    wrote:

    >ja mysle ze to sa kolejne strzaly z defibrylatora :D

    Albo z Makarowa:D
    Oby...

    Pozdrawiam
    Wojciech Skorupski