-
21. Data: 2005-02-20 23:52:07
Temat: Re: polkomtel straszy sadem
Od: "telemahos" <t...@w...pl>
zreszta w umowie jest o karze za zerwanie umowy, a nie o upuscie jaki udzielil
mi polkomtel. sprawa porabana jak drewno u drwala....
pozdro
telemah
-
22. Data: 2005-02-21 00:18:16
Temat: Re: polkomtel straszy sadem
Od: "Wit" <n...@p...pl>
Użytkownik "telemahos" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cvao87$kqt$1@news.onet.pl...
> Czy ktos moze mi poradzic jak sie dalej zachowac w tej sprawie?
> Telemahos
Napisali ci sami co masz robić, jest to na końcu ich pisma. Natychmiast
napisz pismo o ponowne zbadanie sprawy do dyrektora departamentu reklamacji.
Masz juz niewiele czasu. Argumenty podaj te same. Czyli, że roszczenie im nie
przysługuje.
Powołaj się na treść ich info, że "17 stycznia wchodzi nowy regulamin,
w zwiazku z czym mam prawo nie akceptowac nowego regulaminu przez rozwiazanie
umowy przy czym polkomtelowi nie przysluguje roszczenie odszkodowawcze".
Podaj też art. 59, ust. 2 PT.
Wit
P.S. Oczywiście kopię niech ci potwierdzą w salonie z pieczątką i podpisem.
Jak podpis będzie nieczytelny, to poproś o dodatkowy czytelny.
-
23. Data: 2005-02-21 02:04:22
Temat: Re: polkomtel straszy sadem
Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>
Użytkownik "Wit" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
news:cvb9d2$dbp$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "telemahos" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:cvao87$kqt$1@news.onet.pl...
> > Czy ktos moze mi poradzic jak sie dalej zachowac w tej sprawie?
> > Telemahos
>
> Napisali ci sami co masz robić, jest to na końcu ich pisma.
Natychmiast
> napisz pismo o ponowne zbadanie sprawy do dyrektora departamentu
reklamacji.
> Masz juz niewiele czasu. Argumenty podaj te same. Czyli, że roszczenie im
nie
Dlaczego ma niewiele czasu? Ewentualną sprawę w sądzie wygra/przegra bez
względu na to, czy teraz będzie się płaszczył przed działem reklamacji
Polkomtela...
> przysługuje.
> Powołaj się na treść ich info, że "17 stycznia wchodzi nowy regulamin,
> w zwiazku z czym mam prawo nie akceptowac nowego regulaminu przez
rozwiazanie
> umowy przy czym polkomtelowi nie przysluguje roszczenie odszkodowawcze".
> Podaj też art. 59, ust. 2 PT.
Już to napisał w pierwszej reklamacji. Nie odpowiedzieli mu na ten
argument.
> Wit
> P.S. Oczywiście kopię niech ci potwierdzą w salonie z pieczątką i
podpisem.
> Jak podpis będzie nieczytelny, to poproś o dodatkowy czytelny.
Czy nieczytelny podpis czemuś wadzi? Przypominam, że droga reklamacyjna
jest już wyczerpana. Pan telemahos może teraz
1. Iść do sądu z żądaniem stwierdzenia nieistnienia zobowiązania,
2. Jeszcze raz pisać do działu reklamacji,
3. Nie przejmować się i czekać.
Ewentualny nieczytelny podpis lub w ogóle brak działania nic tu nie zmienia.
Pozdrawiam!
Liwiusz
www.liwiusz.republika.pl
-
24. Data: 2005-02-21 08:08:38
Temat: Re: polkomtel straszy sadem
Od: "Wit" <n...@p...pl>
Użytkownik "telemahos" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cvao87$kqt$1@news.onet.pl...
> Czy ktos moze mi poradzic jak sie dalej zachowac w tej sprawie? >
> Telemahos
Na razie napisz tylko pismo o ponowne zbadanie sprawy do dyrektora departamentu
reklamacji. Polkomtel sam ci to podsunąl w swoim piśmie.
Wątpliwe jest czy Polkomtel to wygra w sądzie. Sprawa jest dyskusyjna i
przyniosłaby
Polkomtelowi wątpliwą sławę. Prawdopodobnie Polkomtel zrezygnuje z roszczenia
w odpowiedzi na twoje następne pismo.
Ja rozwiązałem umowę promocyjną z Polkomtelem w pażdzierniku 2004 ze względu
na zmianę cennika. Podstawą prawną był regulamin promocji. Z Polkomtelem byłem
13 m-cy, a kara obowiązywała w ciągu 24 m-cy. Po mojej reklamacji faktury
zrezygnowali z kary. Teraz zmądrzeli i chcą, aby pisać do dyrektora.
Wit
-
25. Data: 2005-02-21 08:08:45
Temat: Re: polkomtel straszy sadem
Od: "Wit" <n...@p...pl>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cvbfjc$oi6$1@news.onet.pl...
> Przypominam, że droga reklamacyjna
> jest już wyczerpana.
> Liwiusz
Nie jest wyczerpana.
Przeczytaj jeszcze raz mój poprzedni post uważniej, a także dokumenty załączone
przez autora wątku.
Podchodź do sprawy merytorycznie, a nie emocjonalnie.
Wit
-
26. Data: 2005-02-21 10:46:34
Temat: Re: polkomtel straszy sadem
Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>
Użytkownik "Wit" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
news:cvc4vt$2g$3@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:cvbfjc$oi6$1@news.onet.pl...
> > Przypominam, że droga reklamacyjna
> > jest już wyczerpana.
> > Liwiusz
>
> Nie jest wyczerpana.
Jest wyczerpana, odpowiedzieli odmownie. Gdybyś rzeczywiście zastosował
się do swojej rady, aby "przeczytać post uważniej, a także dokumenty
załączone przez autora wątku" to dowiedziałbyś się, że:
"...droga reklamacyjna została wyczerpana i przysługuje Panu prawo
dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym..." (fragment odpowiedzi na
reklamcję). Oczywiście można pisać do dyrektora działu. Raz, dwa razy, a
nawet do samej śmierci. Nikt tego nie broni. Ewentualny brak takiego
odwołania nic tu nie zmienia.
> Przeczytaj jeszcze raz mój poprzedni post uważniej, a także dokumenty
załączone
> przez autora wątku.
Czytałem.
> Podchodź do sprawy merytorycznie, a nie emocjonalnie.
Fajnie, że odpowiedziałeś na moje argumenty.
Pozdrawiam!
L.
-
27. Data: 2005-02-21 11:05:55
Temat: Re: polkomtel straszy sadem
Od: "telemahos" <t...@w...pl>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:6525.000001d9.4219022e@newsgate.onet.pl...
> Polkomtel powołuje się na art. 57 ust. 6 Prawa Telekomunikacyjnego:
>
> "W przypadku zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, w tym o
> zapewnienie przyłączenia do sieci, związanego z ulgą przyznaną abonentowi,
> roszczenie z tytułu jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub przez
> dostawcę usług z winy abonenta przed upływem terminu ustalonego w umowie nie
> może przekroczyć określonej w umowie równowartości ulgi przyznanej
> abonentowi."
a czy nie jest tak ze brak akceptacji nowego regulaminu jest rozwiazaniem umowy
z winy polkomtela? jesli tak, to zapis ten nijak odnosi sie do mojej i innych
zrywajacych sytuacji. jesli sie myle prosze mnie poprawic :)
Telemahos
-
28. Data: 2005-02-21 11:26:46
Temat: Re: polkomtel straszy sadem
Od: "telemahos" <t...@w...pl>
Użytkownik "Wit" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
news:cvc4vs$2g$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Na razie napisz tylko pismo o ponowne zbadanie sprawy do dyrektora
> departamentu
> reklamacji. Polkomtel sam ci to podsunąl w swoim piśmie.
sorry, ale poczytaj uwaznie odpowiedz na moja reklamacje. zdania nie trzymaja
sie kupy, w polowie sa urwane. powoluja sie o rozporzadzenie ministra ale
dokladnie na jakie ustawy? mam wrazenie ze pani ktora to pismo podpisala, bawila
sie kopiowaniem i wklejaniem roznych pism do jednego, co jej zabardzo nie
wyszlo. jak mam znowu otrzymac taki belkot to przechodzi mi ochota na pisanie
czegokolwie, choc nie mowie ze nie napisze ;). jak napisze do tego dyrektora to
wysle mu ksero tego pisma, moze zobaczy co jego podwladni za kiche odwalaja.
jest tylu ludzi wyksztalconych i z umiejetnosciami bez pracy....
telemah
-
29. Data: 2005-02-21 13:23:15
Temat: Re: polkomtel straszy sadem
Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>
Dnia 20.02.2005 witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisał/a:
> Kup u mnie telefon. Po promocjnej cenie za 1 zł. Zobowiązujesz się nie
> rozwiązywać umowy przez rok. Umowę zawierasz na konkretnych zasadach
> zapisanych w regulaminie.
> A ja po miesiącu zmieniam regulamin na następujący. Masz być zalogowany
> w sieci 24 godziny. Jeżeli nie będziesz, płacisz karę w wysokości 100 zł
> za każdorazowe wylogowanie się z sieci.
Tedy zrywam umowe i zwracam Ci roznice w cenie telefonu - bo juz go
uzywalem, ma porysowana szybke i Ci sie nie przyda. Bo sie do tego
poczuwam - nie dostalem telefonu za darmo w koncu, a za to, ze bede
korzystal z Twoich uslug przez okreslony czas.
--
*** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
*** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***
*** http://lancaster.apcoh.org / JID: s...@l...moo.pl ***
*** P-IV-1.7GHz/512MB/40GB & Atari 1040STF/4MB/105MB user ***
-
30. Data: 2005-02-21 13:54:58
Temat: Re: polkomtel straszy sadem
Od: "Onzo" <b...@w...pl>
Użytkownik "Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz" <l...@u...net>
napisał w wiadomości news:slrnd1jogf.b77.lancaster@unix-secured.net...
> Tedy zrywam umowe i zwracam Ci roznice w cenie telefonu - bo juz go
> uzywalem, ma porysowana szybke i Ci sie nie przyda. Bo sie do tego
> poczuwam - nie dostalem telefonu za darmo w koncu, a za to, ze bede
> korzystal z Twoich uslug przez okreslony czas.
.... na określonych w umowie warunkach. Zmiana tych warunków przez
którąkolwiek ze stron jest zerwaniem umowy i ewentualnie mozliwe jest
podpisanie następnej umowy ze zmienionym regulaminem. Jeżeli umowę zrywa
Polkomtel (bo to on zmienia warunki umowy) to nie może oczekiwać od klienta
zwrotu pieniędzy za telefon, który otrzymał za atrakcyjną cenę zobowiązując
się do przestrzegania umowy, którą podpisał przy zakupie tejże oferty, a
która została właśnie zerwana.
Onzo