    From: "Tapio" <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: polisa posagowa pytanie...
    Date: Mon, 27 Sep 2004 21:50:14 +0200

    Witam
    Rodzica zalozyli mi polise posagowa (czyli zaopatrzenia dzieci). Przyszlo do
    mnie pismo z PZU ze moge podjac ta gotowke w wysokosci 540zl.
    Wiem ze mozna sie odwolac od tego i tak zrobilem. Przyszla odpowiedz z
    propozycja 1600zl.
    Wiem ze mozn jeszcze wejsc na droge sadowa i wywalczyc troche wiecej.
    I tu moje pytanie. Czy gra jest warta swieczki? Jakie jest
    prawdopodobienstwo ze przegram ta rozprawe? Ile moze kosztowac poprowadzenie
    takiej sprawy przez prawnika? Czy moze ja sam bede mogl sie bronic? Jednym
    slowem czy mi to sie oplaci?
    Dziekuje za jakiekolwiek sugestie.