  • 51. Data: 2006-07-28 09:41:22
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    K-Onrad napisał(a):

    > Facet myślał że zwieje tak jak zwykle - nie przewidział ze tym razem
    > akurat

    wytlumacz mi cot o zmienia:
    "szukają sprawców popełnienia przestępstwa"

    ??????????????
    Łopatologicznie! Mozna wtedy wykonac wyrok ?

    > Dostał na co zasłużył - mam nadzieję że odstrzelą każdego
    > kto czuje się ponad prawem bo ma szybki motor i myśli że nikt go nie
    > złapie.

    a ja mam nadzieje ze jezlei zostana przesdtawione zarzuty policjantowi
    to wsszyscy pochwalajacy poplenienie tego przestespwa zostana udupieni.
    Bo przeciez jak to pieknie napisales , nie mozna sie czuc ponad prawem.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 52. Data: 2006-07-28 09:41:29
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacl3b$1a2$4@inews.gazeta.pl...
    > ty lepiej poczytaj warunki uzycia broni palnej w nowej ustawie
    > www.policja.pl
    Jakiej nowej ustawie?
    http://www.policja.pl/index.php?dzial=40
    Tutaj jest ta co podałem. Jeśli była gdzieś zmiana to pokaż mi ją proszę.

    Tomek

  • 53. Data: 2006-07-28 09:42:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eaclks$3vs$3@inews.gazeta.pl...
    > Uciekał - narażał życie innych ludzi,

    czyje? Zagrozenie musi byc realne a nei abstrakcyjne

    skoro już udowodnił że nawet policjant
    > stojący mu na drodze może zostać przejechany.
    > Starczy czy nadal nie?

    nie starczy

    P.

  • 54. Data: 2006-07-28 09:44:39
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eaclv7$5jp$1@inews.gazeta.pl...
    > i zlamei kregoslup, wiesz jak mowia na motocyklistow? Dawcy organow.
    > Myslisz ze skad sie wzielo takie haselko?
    Wiem skąd się wzięło, ale nie demonizujmy, co? Wielu moich kolegów miało
    wypadki na motorach i nic wielkiego im się nie stało. Jeden nawet przeciął
    samochód (wyjechała baba z pola na drogę) i pomimo pięknego lotu do rowu nic
    mu się nie stało.

    > z tego co mowie wynika ze powalajaca wiekszosc. To jest wlasnie roznica
    > pomiedzy wyppadkiem samochodowym a motocykowym.
    Z tego co mówisz to nic nie wynika. Wynikać może z faktów a nie z tego co
    powiesz....
    Różnica międy tymi wypadkami jest też taka że łatwiej zginąć jeśli najedzie
    na Ciebie auto niż motor...

    > Oddajac strzal conajmniej godzi sie na taki wynik.
    Po części niestety tak.

    Tomek

  • 55. Data: 2006-07-28 09:46:23
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacm41$5jp$2@inews.gazeta.pl...
    > ??????????????
    > Łopatologicznie! Mozna wtedy wykonac wyrok ?
    Literuj ze mną "T O N I E B Y Ł W Y R O K".

    > a ja mam nadzieje ze jezlei zostana przesdtawione zarzuty policjantowi to
    > wsszyscy pochwalajacy poplenienie tego przestespwa zostana udupieni.
    > Bo przeciez jak to pieknie napisales , nie mozna sie czuc ponad prawem.
    Nie można też sobie wymyślać prawa i faktów tak ja Ty to robisz.

    Tomek

  • 56. Data: 2006-07-28 09:47:22
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacm5a$5jp$3@inews.gazeta.pl...
    > czyje? Zagrozenie musi byc realne a nei abstrakcyjne
    Czyli jeśli zastrzeliłby go w sekundzie gdy ten jechał na policjanta to
    byłoby ok, a 3 sek później nie?

    > nie starczy
    Szkoda ;)

    Tomek

  • 57. Data: 2006-07-28 09:52:51
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 11:38:04 +0200, Tomek napisał(a):

    > Uciekał - narażał życie innych ludzi, skoro już udowodnił że nawet policjant
    > stojący mu na drodze może zostać przejechany.
    > Starczy czy nadal nie?

    Na tej samej zasadzie można by zastrzelić morderców (lub usiłujacych)
    wychodzących z wiezienia - w końcu udowodnili że mogliby zabić.

    Prawo jest takie że nawet jak rzucę w teściową nożem i nie trafię to
    mordercą nie jestem. Więc nie gdybaj "że mógłbym nim być" i tak nie
    udowodnisz mi że chciałem trafić.

    Henry

  • 58. Data: 2006-07-28 09:56:13
    Od: "exxon" <j...@c...pl>

    Popieram w 100%

    Wybierajac ucieczke wiedzial co robil i co mu grozi ...

    W mojej opinii za duzo filmow a za malo wyobrazni do takiej zabawki.

  • 59. Data: 2006-07-28 09:57:23
    Od: "K-Onrad" <s...@p...onet.pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacm41> wytlumacz mi cot o

    > "szukają sprawców popełnienia przestępstwa"
    >
    > ??????????????
    > Łopatologicznie!

    Prosze bardzo - to znaczy że ktoś zrobił coś złego (np. zabił twoja matkę,
    zgwałcił dziewczynę lub dokonał bandyckiego rabunku) i ucieka na motorze a
    wszystkie patrole w okolicy mają obowiązek sprawdzić każdego motocyklistę
    czy to przypadkiem nie jest ten poszukiwany a w sytuacji jeżeli zaczyna
    uciekać zatrzymać go za wszelką cenę (robiąc blokadę, ustawiając kolaczatkę
    lub używajac broni palnej - wszystkie te przypadki dopuszczają też jego
    fizyczne unieszkodliwienie) żeby w przyszłości już nie był groźny dla
    innych. Tylko jak czytam wątek to nie wiem czy to dla ciebie nie za trudne.

    K.

  • 60. Data: 2006-07-28 10:01:31
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Tomek daj spobie spokoj. Tylko sobie obciach robisz. Twoje rozumowanie jest
    wolna interpretacja przepisow i ma niewiele z nimi wspolnego. Obojetnie jak
    przebiegala akcja, jest w tym wszystkim ewidentna wina policji.
    Mylisz kilka pojec. Sam fakt ze gdyby nawet motocyklista chcial z
    premedytacja rozjechac policjanta nie daje policji wolnej drogi do zabicia
    go w momencie gdy uciekal. Nikt tu nie wspomnial o kobiecie ktora w wyniku
    dzialania policji rowniez jest w stanie ciezkim.
    Gdyby nawet motocyklista uciekajac strzelal jednoczesnie do policjantow to
    rowniez nie powinni oni strzelac jesli nie byli pewnie co jest na drodze
    przed motocyklista, a nie mowiac juz o tym, że nie powinnic nic robic, jesli
    ta kobiete widzieli.
    Ogolnie rodzina i motocyklisty i kobiety powinna zaczac od sumy conajmniej
    kilku milionow zlotych odszkodowania. Bo ludzkie zycie jest i tak warto o
    wiele wiecej. Po kilku takicg wyrokach z takimi odszkodowaniami policji by
    sie odechcialo takich praktyk.