  • 41. Data: 2006-07-28 09:30:21
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eackra$1a2$1@inews.gazeta.pl...
    > Ale zrozum: oni nie chcieli go zabić.

    mowi ci cos zamiar ewentulany? Istnieje bardzo male prawdopodobienstwo
    ze czlowiek jadacy motocyklem do ktorego sie strzela przezyje, w
    najlepszym wypadku zostane kaleka.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 42. Data: 2006-07-28 09:31:03
    Od: "K-Onrad" <s...@p...onet.pl>

    Facet myślał że zwieje tak jak zwykle - nie przewidział ze tym razem akurat
    szukają sprawców popełnienia przestępstwa i nikt na niego nie machnie ręką.
    Dostał na co zasłużył - mam nadzieję że odstrzelą każdego kto czuje się
    ponad prawem bo ma szybki motor i myśli że nikt go nie złapie.

    K.

  • 43. Data: 2006-07-28 09:32:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacl0q$1a2$2@inews.gazeta.pl...
    > Wiesz po co wylazł na drogę? Żeby gość nie mógł powiedzieć "strzelali do
    > mnie a ja nie wiedziałem że mam się zatrzymać". Więc wiedział że ma się
    > zatrzymać. Jeśli jechał wprost na policjanta i nie zatrzymał się mimo jego
    > znaków to uznaję że chciał go staranować.

    a ja uznaje ze wiedzial doskoale ze ten odskoczy, to po pierwsze a po
    drugie jak by nie odskoczyl to by na bank przejechal obok. Jak mnie wk.
    bezmyslnosc policji, pcha sie pod kola niczym kowboj a pozniej strzela.

    > Nie lubię robić wycieczek osobistych ale u Ciebie aż się prosi.....
    > Nie przekręcaj moich słów. Realne zagrożenie? Gość ucieka przed policją na
    > motorze i próbuje przejechać policjanta. Co ma jeszcze być żeby było realne
    > zagrożenie? Ma jechać z odbezpieczonym granatem i krzyczeć "jihad"?

    relane bezposrednie w momencie oddawanai strzalu.

  • 44. Data: 2006-07-28 09:32:22
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> wrote in message
    > Hmmm, byles tam ? Bo piszesz jakbys tam byl i wszystko widzial. Nie
    > dopuszczasz do siebie mysli
    > ze cale zdarzenie moglo wygladac inaczej niz opisuje to policja/policjant
    > ? Ja wczoraj slyszalem
    > komunikat policji - sprawca napadu na hurtownie, zginal w trakcie akcji
    > policji, sprawca poruszal
    > sie motocyklem. Dzisiaj juz wiemy ze to nie byl zaden sprawca napad, czego
    > jeszcze sie dowiemy
    > z postepowania jakie jest obecnie prowadzone ?
    Czy był sprawcą czy nie nie zmienia faktu że nie zareagował na polecenia
    policjanta.
    Poza tym: słyszałeś komunikat policji? Mają własne radio czy jak? Słyszałeś
    to co powiedziała Ci pani(pan) w radiu i tyle. I sądzę że był to spiker a
    nie policjant.

    Tomek

  • 45. Data: 2006-07-28 09:33:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacl25$1a2$3@inews.gazeta.pl...
    > Usiłowanie morderstwa. Wystarczy czy nadal nie?

    w momencie
    strzalu?????????????????????????????????????????????
    ???????????

  • 46. Data: 2006-07-28 09:33:51
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eaclfc$3vs$1@inews.gazeta.pl...
    > mowi ci cos zamiar ewentulany? Istnieje bardzo male prawdopodobienstwo ze
    > czlowiek jadacy motocyklem do ktorego sie strzela przezyje, w najlepszym
    > wypadku zostane kaleka.
    Bynajmniej. To już za daleko się posuwasz. Jeśli strzelili by np w koła to
    istnieje szansa że się wywali i potłucze. Nie musi być kaleką. Z tego co
    mówisz to KAŻDY wypadek motocyklowy kończy się kalectwem.

    Tomek

  • 47. Data: 2006-07-28 09:36:47
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eaclj2$3vs$2@inews.gazeta.pl...
    > a ja uznaje ze wiedzial doskoale ze ten odskoczy, to po pierwsze a po
    > drugie jak by nie odskoczyl to by na bank przejechal obok. Jak mnie wk.
    > bezmyslnosc policji, pcha sie pod kola niczym kowboj a pozniej strzela.
    Sobie możesz uznawać. Wogóle dużo rzeczy zakładasz i stwierdzasz że tak ma
    być. Ale istnieje coś takiego jak fakty. Interpretację w tym przypadku
    należy podjąć nie na podstawie widzi-mi-się ale na podstawie prawa.

    > relane bezposrednie w momencie oddawanai strzalu.
    No wtedy nie można bo jak granat wybuchnie to może zranić nawet 100 osób....
    i tak sobie możemy kółeczko odbijać w nieskończoność.

    Inaczej: gdyby kogoś zabił lub próbował zabić i uciekał. To czy wg Ciebie
    policja ma prawo strzelać wtedy?

    Tomek

  • 48. Data: 2006-07-28 09:38:04
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eaclks$3vs$3@inews.gazeta.pl...
    > w momencie strzalu?
    Uciekał - narażał życie innych ludzi, skoro już udowodnił że nawet policjant
    stojący mu na drodze może zostać przejechany.
    Starczy czy nadal nie?

    Tomek

  • 49. Data: 2006-07-28 09:38:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
> [...]
    > Bynajmniej. To już za daleko się posuwasz. Jeśli strzelili by np w koła to
    > istnieje szansa że się wywali i potłucze.

    i zlamei kregoslup, wiesz jak mowia na motocyklistow? Dawcy organow.
    Myslisz ze skad sie wzielo takie haselko?

    Nie musi być kaleką. Z tego co
    > mówisz to KAŻDY wypadek motocyklowy kończy się kalectwem.

    z tego co mowie wynika ze powalajaca wiekszosc. To jest wlasnie roznica
    pomiedzy wyppadkiem samochodowym a motocykowym.

    Oddajac strzal conajmniej godzi sie na taki wynik.

    P.

  • 50. Data: 2006-07-28 09:41:11
    Od: Raf <r...@E...pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 11:09:54 +0200, Daniel Chlodzinski napisał(a):
> [...]
    > w odszkodowaniem dla rodziny zabitego. Zapewniam Ci rowniez ze gdyby nie
    > fakt napadu w pobliskiej
    > hurtowni policja nikogo by strzelajac w plecy nie zatrzymywala. Policjant
    > zwyczajnie sie pomylil i myslal ze strzela uciekajacego
    > sprawcy napadu, a nie wiejskiego dresika co bez prawka sobie motorem jezdzi.
    > BTW widzialem dzisiaj reportaz z tej miejscowosci w TVP3, jeden z
    > mieszkancow zapytal czy jesli przez ta blokade przejachaloby 100
    > motocyklistow to czy mielibysmy 100 trupow. Policjant oczywiscie nie
    > odpowiedzial, tylko zaczal krecic, a ja sam jestem bardzo

    a ja sobie wczoraj po południu trójki słuchałem i była wypowiedź pana,
    który powiedział, że jakby to się stało w USA, Niemczech czy gdzieś na
    zachodzie, to mówiliby, że to egzekwowanie prawa i facet miał pecha.
    Nie mówię, że to dobrze, że chłopak zginął, ale... jestem skłonny przchylic
    się do argumentacji pojawiającej się w postach.
    odnośnie Prawa:

    Art. 17. 1. Jeżeli środki przymusu bezpośredniego, wymienione w art. 16
    ust. 1, okazały się niewystarczające lub ich użycie, ze względu na
    okoliczności danego zdarzenia, nie jest możliwe, policjant ma prawo użycia
    broni palnej wyłącznie:
    1) w celu odparcia bezpośredniego i bezprawnego zamachu na życie,
    zdrowie lub wolność policjanta lub innej osoby oraz w celu przeciwdziałania
    czynnościom zmierzającym bezpośrednio do takiego zamachu,

    (ciach)

    6) w bezpośrednim pościgu za osobą, wobec której użycie broni było
    dopuszczalne w przypadkach określonych w pkt 1-3 i 5, albo za osobą, wobec
    której istnieje uzasadnione podejrzenie popełnienia zabójstwa, zamachu
    terrorystycznego, uprowadzenia osoby w celu wymuszenia okupu lub
    określonego zachowania, rozboju, kradzieży rozbójniczej, wymuszenia
    rozbójniczego, umyślnego ciężkiego uszkodzenia ciała, zgwałcenia,
    podpalenia lub umyślnego sprowadzenia w inny sposób niebezpieczeństwa
    powszechnego dla życia albo zdrowia,