  • 131. Data: 2006-07-28 11:11:23
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Koola napisał(a):

    > Problem w tym ze policjanci nie wiedza z kim maja do czynienia - czy to
    > normalny obywatel ktory sie wystraszyl blokady czy tez bandyta/debil ktory
    > uciekajac probuje rozjechac interweniujacego policjanta.

    przestancie z tym usilowanie rozjechania, gdyby chcial rozjechac to by
    to zobil, zreszta na pewno nie pomogloby mu to w ucieczce. A NAWET gdyby
    to byl jakis zbrodniarz i policja miala by pewnosc 100% do tego to i tak
    nie moga wykonac wyroku smierci.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 132. Data: 2006-07-28 11:14:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacpjq$krk$1@inews.gazeta.pl...
    > Podałem....

    to poczytaj jeszcze komentarz do ustawy o policji. Rozumujesz
    mniejwiecej tak jak masa niedouczonych prokuratorow ktorzy kieruja
    wnosek o tymczasowe aresztowanie oskarzonego na podstawie abstrakcyjnego
    podejrzenia matactwa czy ucieczki.

    > To co piszesz NIE jest odpowiedzią na moje pytanie.

    to sformuluj je czytelniej, kiedy i kogo usilowalby zabic lub zabil.

    P.

  • 133. Data: 2006-07-28 11:14:37
    Od: ytorkin <a...@b...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > a kto im kaze byc bierny, trzeba jechac za nim, wyslac smiglowiec,
    > zlapac i ukarac a nie urzadzac scenki niczym z dzikiego zachodu

    Ależ oczywiście, w każdej sytuacji policja powinna wysyłać za bandytą
    stu funkcjonariuszy, zabezpieczać teren ze wszystkich stron. Dorzucić
    wsparcie ze śmigłowców, na wszelki wypadek całość powinna być
    kontrolowana z powietrza przez eskadrę myśliwców. Oczywiście aby
    dodatkowo zminimalizować ryzyko, nie przyjemności po ewentualnym
    przewróceniu się, nad całością powinny czuwać ze dwa śmigłowce medyczne.
    No i nie zapominajmy o księdzu który powinien modlić się o
    bezpieczeństwo bandyty. Gdyby jednak bandyta był innego wyznania to
    zapewnić odpowiedniego kapłana.

    Oczywiście gdy już bandyta zostanie złapany to powinien być ulokowany w
    luksusowym zakładzie karnym, aby nie zabrakło mu niczego. Bo w naszym
    kraju bandyci powinni być bardziej chronieni niż orły bieliki. Jest ich
    wyjątkowo mało i musiby roztoczyć i szczególną opieką aby nie wygineli.

    Pozdrawiam,
    Arek

  • 134. Data: 2006-07-28 11:15:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > LOL :) No tak, policyjna blokada to zagrozenie, ROTFL :)
    >
    > Oczywiscie, ze zagrozenie, dla bandytów.

    nie nie, ja nie mowie o blokacdzie a o czlowieczku ktory wylazi wprost
    pod kola a pozniej sie zali ze musial odskoczyc,

  • 135. Data: 2006-07-28 11:16:35
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacrcp$loh$10@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > byl jakis zbrodniarz i policja miala by pewnosc 100% do tego to i tak nie
    Skończ już z tym wyrokiem.... pojęcia mylisz młodziku.

    Tomek

  • 136. Data: 2006-07-28 11:17:38
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacri2$loh$11@inews.gazeta.pl...
    > to sformuluj je czytelniej, kiedy i kogo usilowalby zabic lub zabil.
    Dla każdego po podstawówce napisałem wystarczająco czytelnie.

    Tomek

  • 137. Data: 2006-07-28 11:18:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomek napisał(a):
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    > in message news:eacq5e$loh$3@inews.gazeta.pl...
    > Zostanie rannym lub zabitym w czasie ucieczki przed policją - powalająco
    > wysokie.

    no i gadaj z d.

  • 138. Data: 2006-07-28 11:18:04
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacrjp$loh$12@inews.gazeta.pl...
    > nie nie, ja nie mowie o blokacdzie a o czlowieczku ktory wylazi wprost pod
    > kola a pozniej sie zali ze musial odskoczyc,
    Byłeś tam?

    Tomek

  • 139. Data: 2006-07-28 11:19:07
    Od: "Tomek" <n...@w...pl>

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> wrote
    in message news:eacr01$loh$8@inews.gazeta.pl...
    > jasnowidz? U mnie w spocie prawi ekazdego dnia latasmiglowiec policyjny,
    > jak myslisz w jakim celu?
    No tam było ich 75 i jeden malutki ale nikt ich nie widział bo były
    niewidzialne....

    Tomek

  • 140. Data: 2006-07-28 11:19:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > No i nie zapominajmy o księdzu który powinien modlić się o
    > bezpieczeństwo bandyty. Gdyby jednak bandyta był innego wyznania to

    no i po co pierszielisz takie glupoty? Twoim zdaniem na dziedobry
    trzeba zabic a ie fatygowac sie by sprowadzic smiglowiec?

> [...]
    > kraju bandyci powinni być bardziej chronieni niż orły bieliki. Jest ich
    > wyjątkowo mało i musiby roztoczyć i szczególną opieką aby nie wygineli.

    podaj mi choc jeden art procedury karnej ktora ma na celu ochrone
    przestepcy