  • 21. Data: 2024-10-19 22:49:56
    Temat: Re: policyjne bmw
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 19.10.2024 o 16:35, Shrek pisze:

    > Przy dużej ilości nie ma sensu, bo wychodzi na to samo plus dola
    > ubezpieczyciela.

    Dobra, ale przez brak ubezpieczenia po prostu nie zadbałeś o mienie w
    sensie konkretnego samochodu.

  • 22. Data: 2024-10-20 07:39:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2024 o 22:49, io pisze:

    > Dobra, ale przez brak ubezpieczenia po prostu nie zadbałeś o mienie w
    > sensie konkretnego samochodu.

    Sam jeżdzę bez AC i nie mam z tym problemu - nie jest obowiązkowe, tym
    bardziej w przypadku policji, gdzie byłoby po prostu bez sensu.

    Inna sprawa, że ściganie potem policjantów za uszkodzenia (pomijając
    przypadki spektakularne) to patologia...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-10-20 15:27:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.10.2024 o 20:04, Shrek pisze:

    > No oczywiście:P

    Nie zwalajcie na premiera. Cześka też wysłał i nic się nie stało
    (złego), no może jednak coś złego. Alkotubki utopili.

    Robert

  • 24. Data: 2024-10-20 16:43:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.10.2024 o 07:39, Shrek pisze:

    > Sam jeżdzę bez AC i nie mam z tym problemu - nie jest obowiązkowe, tym
    > bardziej w przypadku policji, gdzie byłoby po prostu bez sensu.

    No ale nie prowadzisz działalności to co się porównujesz z tymi, którzy
    ją prowadzą.

    > Inna sprawa, że ściganie potem policjantów za uszkodzenia (pomijając
    > przypadki spektakularne) to patologia...

    Nieściganie byłoby niegospodarnością.

  • 25. Data: 2024-10-20 17:24:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2024 o 16:43, io pisze:

    > No ale nie prowadzisz działalności to co się porównujesz z tymi, którzy
    > ją prowadzą.

    Nawet się nie porównuję - jak ktoś ma dużą działalność i dużą flotę to
    tym bardziej nie powinien brać AC bo to po prostu będzie niegospodarność,

    > Nieściganie byłoby niegospodarnością.

    Dlaczego - jak robotnik złamie łopatę to nikt go o to nie ściga, u mnie
    w pracy jak się komputer popsuł, to po prostu dostałem nowy tego samego
    dnia i nikt problemu nie robił co się popsuło. Koledze pękł ekran w
    nowym lapku i też nikt nie pytał jak to się stało - dostał zastępczy i
    mu wymienili (dlatego że był nowy - miał go kilka dni, jakby był sprzed
    dwoch lat to by dostał po prostu nowego). Samemu też mi się zdarzało
    robić fakapy pewnie powyżej mojej pensji, pracodawca nawet nie stęknął
    choć raczej zadowolony z samego faktu nie był ale taki lajf i ryzyko
    prowadzenia działalności.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2024-10-20 20:23:54
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.10.2024 o 17:24, Shrek pisze:

    > Nawet się nie porównuję - jak ktoś ma dużą działalność i dużą flotę to
    > tym bardziej nie powinien brać AC bo to po prostu będzie niegospodarność,

    Jasne, uszkodzony samochód zastąpisz ... no czym?

    > Dlaczego - jak robotnik złamie łopatę to nikt go o to nie ściga,

    Skąd wiesz? Może jak ponosi za złamanie winę to się jednak ściga.

    > u mnie
    > w pracy jak się komputer popsuł, to po prostu dostałem nowy tego samego
    > dnia i nikt problemu nie robił co się popsuło.

    Bo 'się popsuł' a nie 'ktoś go popsuł'.

> [...]
    > robić fakapy pewnie powyżej mojej pensji, pracodawca nawet nie stęknął
    > choć raczej zadowolony z samego faktu nie był ale taki lajf i ryzyko

    Wszędzie tak jest? Jak dla mnie trochę naiwne pytanie zadawałeś czemu
    ściga tego, kto jest winny i tyle.

  • 27. Data: 2024-10-20 22:31:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2024 o 20:23, io pisze:

    > Jasne, uszkodzony samochód zastąpisz ... no czym?

    Nowym albo naprawionym. Co wyjedzie taniej niż AC w przypadku policji.

    > Skąd wiesz? Może jak ponosi za złamanie winę to się jednak ściga.

    A się ściga?

    > Bo 'się popsuł' a nie 'ktoś go popsuł'.

    W sumie nie wiemy. Ja też nie wiem czemu się popsuł.

    > Wszędzie tak jest?

    Wszędzie gdzie nie ma jakiś patologicznych stosunków. Chcesz grać o duże
    stawki to musisz ryzykować. Jak tego nie rozumiesz to raczej biznesu nie
    zrobisz, bo poleganie na trzech pensjach żeby stracić dobrego pracownika
    raczej ci dużych szans nie da. A i jak trzy pensje pokrywają potencjalne
    straty to znaczy że grasz o niskie stawki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 28. Data: 2024-10-21 23:07:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.10.2024 o 22:31, Shrek pisze:

    > Nowym albo naprawionym. Co wyjedzie taniej niż AC w przypadku policji.

    Tak, już polecą i od ręki załatwią czy jednak będzie niedostępny i
    straty generował. No to się od tego ubezpieczają pracodawcy normalnie.

    > A się ściga?

    Tak bym podejrzewał.

    > W sumie nie wiemy. Ja też nie wiem czemu się popsuł.

    No a tu mandat dostaje i ma nie odpowiadać?

> [...]
    > raczej ci dużych szans nie da. A i jak trzy pensje pokrywają potencjalne
    > straty to znaczy że grasz o niskie stawki:P

    I czemu korporacje sobie radzą generując mnóstwo problemów dla
    pracowników niekoniecznie akurat tego rodzaju?

  • 29. Data: 2024-10-22 06:26:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.10.2024 o 23:07, io pisze:

    > Tak, już polecą i od ręki załatwią czy jednak będzie niedostępny i
    > straty generował.

    Bo z AC dadzą im od ręki nowy radiowóz.

    > Tak bym podejrzewał.

    A ja nie.

    > No a tu mandat dostaje i ma nie odpowiadać?

    Kolega nie dostał mandatu.

    > I czemu korporacje sobie radzą generując mnóstwo problemów dla
    > pracowników niekoniecznie akurat tego rodzaju?

    Akurat tego rodzaju nie robią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2024-10-22 10:40:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 19 Oct 2024 14:52:49 +0200, io wrote:
> [...]
    -po-wypadku-do-kasacji-samochod-nie-mial-ubezpieczen
    ia-7080095272946272a.html

    > 300 raczej nie jechali bo do tego jednak trzeba mieć 400 kucy. Ale
    > pewnie wszystkie kuce wykorzystali.

    400 kucy mogli mieć :-)

    > Nie bardzo. W działalności musisz się ubezpieczać.

    Musisz, bo taki przepis.
    Jakby przepisu nie było ... czasem uzasadnione, czasem nie.

    J.