  • 41. Data: 2024-10-26 18:02:29
    Temat: Re: policyjne bmw
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2024 o 18:37, io pisze:

    > Tak na emerytury 'odkładamy'.

    Chyba nie wiesz jak działa budżetówka. Jest coś takiego jak rezerwa w
    funduszu celowym.

    > A tu z jakiegoś powodu robi.

    A robi? >> O zniszczony sprzęt nie robią. Piszesz oświadczenie i zwykle
    po temacie.

    > Jakby mi laptopa ukradli to tak by było?

    Oświadczenie, zgłoszenie na nomenomen policje i dostajesz nowego. A jak
    myślałeś?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 42. Data: 2024-10-26 23:56:48
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.10.2024 o 18:02, Shrek pisze:
> [...]
    > po temacie.

    > Oświadczenie, zgłoszenie na nomenomen policje i dostajesz nowego. A jak

    Znane są sytuacje, że zarzucono brak opieki nad sprzętem więc szczerze
    mówiąc nie wydaje mi się by było tak łatwo. Łatwo jest jak pierdołowaty
    sprzęt się uszkodzi nie wiadomo dlaczego.

  • 43. Data: 2024-10-27 06:31:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2024 o 23:56, io pisze:

    > Znane są sytuacje, że zarzucono brak opieki nad sprzętem więc szczerze
    > mówiąc nie wydaje mi się by było tak łatwo. Łatwo jest jak pierdołowaty
    > sprzęt się uszkodzi nie wiadomo dlaczego.

    Jak go zostawisz w autobusie to może...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!